Gå til innhold

Lekke melk

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har begynt å lekke melk som en gal for tiden, særlig om natta... Om dagen bruker jeg jo ammeinnlegg, men jeg klarer ikke sove me bh om natta :s hva gjør dere andre ? :) sportsbh kanskje ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vil egentlig bare anbefale deg å bite i det sure eplet og sove med det om natten - du kan også prøve om en amme-singlet holder på plass innleggene :) Etter fødselen lekker du nok enda mye mer og en BH om natten er helt, helt nødvendig hvis du ikke skal dynke deg, dyne og seng hver natt (æsj) så å bli litt vant til det nå er nok ikke så dumt ;-)

Gå til innkjøp av myke, bher uten spiler som er behagelige på (Triumph sine amme-bher liker jeg veldig godt).

Lykke til :)

Alt vi må gjennom for disse elsklingene våre ;)

Skrevet

Vil egentlig bare anbefale deg å bite i det sure eplet og sove med det om natten - du kan også prøve om en amme-singlet holder på plass innleggene :) Etter fødselen lekker du nok enda mye mer og en BH om natten er helt, helt nødvendig hvis du ikke skal dynke deg, dyne og seng hver natt (æsj) så å bli litt vant til det nå er nok ikke så dumt ;-)

Gå til innkjøp av myke, bher uten spiler som er behagelige på (Triumph sine amme-bher liker jeg veldig godt).

Lykke til :)

Alt vi må gjennom for disse elsklingene våre ;)

Jeg får ta meg en tur på butikken å se om jeg finner noe litt behagelig :)

Ja det kan du si :P

Skrevet

Jeg bruker en sånn myk ammebh fra cubus om natten, uten spiler..ellers hadde jeg nok svømt i min egen melk ja :-P Avhengig av innlegg, som gjerne skiftes (er gjennomvåte) når jeg våkner for mating.

Skrevet

Da jeg begynte å lekke melk i mitt første svangerskap, pleide jeg å sove med slike myke bh-topper med vaskeklut inni.

Skrevet

Jeg fant ingen uten spiller idag :s men tar meg en tur ut i morgen også :) ammeinnlegg er gull for tia !!:)

Skrevet

Har du sett på cubus? De skal ha i eske.. Vidunderlig myke mikrofiberbher :-)

Skrevet

Har du sett på cubus? De skal ha i eske.. Vidunderlig myke mikrofiberbher :-)

Nei, det har jeg ikke. Det skal jeg jammen gjøre i morgen :-) takk for tips !

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...