Lønnesirup90 Skrevet 28. november 2012 #1 Skrevet 28. november 2012 Jeg har begynt å lekke melk som en gal for tiden, særlig om natta... Om dagen bruker jeg jo ammeinnlegg, men jeg klarer ikke sove me bh om natta :s hva gjør dere andre ? sportsbh kanskje ?
2010 Mammaen Skrevet 28. november 2012 #2 Skrevet 28. november 2012 Vil egentlig bare anbefale deg å bite i det sure eplet og sove med det om natten - du kan også prøve om en amme-singlet holder på plass innleggene Etter fødselen lekker du nok enda mye mer og en BH om natten er helt, helt nødvendig hvis du ikke skal dynke deg, dyne og seng hver natt (æsj) så å bli litt vant til det nå er nok ikke så dumt ;-) Gå til innkjøp av myke, bher uten spiler som er behagelige på (Triumph sine amme-bher liker jeg veldig godt). Lykke til Alt vi må gjennom for disse elsklingene våre
Lønnesirup90 Skrevet 28. november 2012 Forfatter #3 Skrevet 28. november 2012 Vil egentlig bare anbefale deg å bite i det sure eplet og sove med det om natten - du kan også prøve om en amme-singlet holder på plass innleggene Etter fødselen lekker du nok enda mye mer og en BH om natten er helt, helt nødvendig hvis du ikke skal dynke deg, dyne og seng hver natt (æsj) så å bli litt vant til det nå er nok ikke så dumt ;-) Gå til innkjøp av myke, bher uten spiler som er behagelige på (Triumph sine amme-bher liker jeg veldig godt). Lykke til Alt vi må gjennom for disse elsklingene våre Jeg får ta meg en tur på butikken å se om jeg finner noe litt behagelig Ja det kan du si
Tordensky Skrevet 28. november 2012 #4 Skrevet 28. november 2012 Jeg bruker en sånn myk ammebh fra cubus om natten, uten spiler..ellers hadde jeg nok svømt i min egen melk ja :-P Avhengig av innlegg, som gjerne skiftes (er gjennomvåte) når jeg våkner for mating.
Jentene mine og jeg:) Skrevet 28. november 2012 #5 Skrevet 28. november 2012 Da jeg begynte å lekke melk i mitt første svangerskap, pleide jeg å sove med slike myke bh-topper med vaskeklut inni.
Lønnesirup90 Skrevet 28. november 2012 Forfatter #6 Skrevet 28. november 2012 Jeg fant ingen uten spiller idag :s men tar meg en tur ut i morgen også ammeinnlegg er gull for tia !!
Tordensky Skrevet 28. november 2012 #7 Skrevet 28. november 2012 Har du sett på cubus? De skal ha i eske.. Vidunderlig myke mikrofiberbher :-)
Lønnesirup90 Skrevet 28. november 2012 Forfatter #8 Skrevet 28. november 2012 Har du sett på cubus? De skal ha i eske.. Vidunderlig myke mikrofiberbher :-) Nei, det har jeg ikke. Det skal jeg jammen gjøre i morgen :-) takk for tips !
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå