Gå til innhold

Forslag til parfyme - mann.


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg blir kvalm og får vondt i hodet når jeg lukter meg rundt i parfymerier. derfor tenkte jeg å teste ut kun et par. Jeg vet det er individuelt hva den enkelte kler, men jeg spør allikevel om råd :)

 

Tidligere har han brukt CK one- den svarte. Jeg elsker den lukta, men det finnes jo ikke lengre. Han har også brukt Boss - in motion som har vært helt grei.

 

Jeg liker ikke voldsomme og skarpe lukter, men krydrede og runde, for å prøve å beskrive.

 

Hva foreslår du?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Beskriv mannen da.

 

Anonym poster: a3c38e487b8f9e292b5f6261856f110c

Skrevet

hugo boss orange lukter helt fantastisk godt.

Skrevet

Chanel Sport - frisk, god og maskulin :)

Skrevet

Beskriv mannen da.

 

Anonym poster: a3c38e487b8f9e292b5f6261856f110c

 

Tja. Usikker på hva som er viktig å få med, men:

 

Han er nærmere 40, maskulin men ikke mannemann. Han jobber på kontor og er hardtarbeidende, om enn ikke så fysisk (ingen træler på henda :P ).Gjennomsnittlig høy, men ingen kraftig kar. Som sagt var ck one svart midt i blinken.

Skrevet

Roma :) den er en klassiker!

Skrevet

Roma :) den er en klassiker!

 

Takk :)

Men er den tung? Skal finne noen få jeg skal tørre å lukte på. Synes det er så mange menn som bruker for brutale parfymer :-/

Skrevet

hugo boss orange lukter helt fantastisk godt.

 

Lukter den veldig appelsin, sånn navnet tilsier?

Skrevet

Roma :) den er en klassiker!

 

Takk :)

Men er den tung? Skal finne noen få jeg skal tørre å lukte på. Synes det er så mange menn som bruker for brutale parfymer :-/

 

Ja, den kan bli litt tung så man må være forsiktig og ikke bruke for mye av den. Men for de den passer på så lukter den utrolig godt!

Skrevet

La mannen få lukte av seg selv. Menn med parfyme og sminke er ulekkert!

Skrevet

hugo boss orange lukter helt fantastisk godt.

 

Lukter den veldig appelsin, sånn navnet tilsier?

 

hehe nei, den minner litt om jean paul parfymen, men er litt rundere i lukten, vanskelig å forklare.

Skrevet

Davidoff Cool Water er ikke så tung iallfall.

Min mann sin sommerparfyme.

På vinteren har han Dolce Gabbana.

 

Anonym poster: 6e4be9b6d30bbccbde5d32b08231e2c3

Skrevet

Davidoff Cool Water er ikke så tung iallfall.

Min mann sin sommerparfyme.

På vinteren har han Dolce Gabbana.

 

Anonym poster: 6e4be9b6d30bbccbde5d32b08231e2c3

...med et & mellom ;)

 

Anonym poster: 6e4be9b6d30bbccbde5d32b08231e2c3

Skrevet

Armani - den sorte/grå flasken. helt fantastisk. hver gang jeg møter en mann med denne, så blir jeg nesten forelska, bare pga lukten :P

 

Anonym poster: 35c392e33d303a64861ca187e9154145

Skrevet

Signerer anonym over!! Armani Code. Aldri i hele mit liv har jeg luktet enn mere sexy mann en min egen. Kjenner mange jenter som syntes mannen min lukter dødsgodt.

 

Det er sofistikert, mild, ikke så veldig tung, og mandig. Blå/grå slank flaske. Prøv den. Beste manneparfymen jeg har luktet. Det lukter faktisk PARFYME og ikke bare "X" og mann, om du skjønner hva jeg mener..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...