Gjest 5 andre Skrevet 28. november 2012 #1 Skrevet 28. november 2012 Jeg blir kvalm og får vondt i hodet når jeg lukter meg rundt i parfymerier. derfor tenkte jeg å teste ut kun et par. Jeg vet det er individuelt hva den enkelte kler, men jeg spør allikevel om råd Tidligere har han brukt CK one- den svarte. Jeg elsker den lukta, men det finnes jo ikke lengre. Han har også brukt Boss - in motion som har vært helt grei. Jeg liker ikke voldsomme og skarpe lukter, men krydrede og runde, for å prøve å beskrive. Hva foreslår du?
Anonym bruker Skrevet 28. november 2012 #2 Skrevet 28. november 2012 Beskriv mannen da. Anonym poster: a3c38e487b8f9e292b5f6261856f110c
holahopp Skrevet 28. november 2012 #3 Skrevet 28. november 2012 hugo boss orange lukter helt fantastisk godt.
Tresøtesmå141517 Skrevet 28. november 2012 #4 Skrevet 28. november 2012 Chanel Sport - frisk, god og maskulin
Gjest 5 andre Skrevet 28. november 2012 #5 Skrevet 28. november 2012 Beskriv mannen da. Anonym poster: a3c38e487b8f9e292b5f6261856f110c Tja. Usikker på hva som er viktig å få med, men: Han er nærmere 40, maskulin men ikke mannemann. Han jobber på kontor og er hardtarbeidende, om enn ikke så fysisk (ingen træler på henda ).Gjennomsnittlig høy, men ingen kraftig kar. Som sagt var ck one svart midt i blinken.
Major HotLips Houlihan Skrevet 28. november 2012 #6 Skrevet 28. november 2012 Roma den er en klassiker!
Gjest 5 andre Skrevet 28. november 2012 #7 Skrevet 28. november 2012 Roma den er en klassiker! Takk Men er den tung? Skal finne noen få jeg skal tørre å lukte på. Synes det er så mange menn som bruker for brutale parfymer :-/
Gjest 5 andre Skrevet 28. november 2012 #8 Skrevet 28. november 2012 hugo boss orange lukter helt fantastisk godt. Lukter den veldig appelsin, sånn navnet tilsier?
Major HotLips Houlihan Skrevet 28. november 2012 #9 Skrevet 28. november 2012 Roma den er en klassiker! Takk Men er den tung? Skal finne noen få jeg skal tørre å lukte på. Synes det er så mange menn som bruker for brutale parfymer :-/ Ja, den kan bli litt tung så man må være forsiktig og ikke bruke for mye av den. Men for de den passer på så lukter den utrolig godt!
gale damen Skrevet 28. november 2012 #10 Skrevet 28. november 2012 La mannen få lukte av seg selv. Menn med parfyme og sminke er ulekkert!
holahopp Skrevet 28. november 2012 #11 Skrevet 28. november 2012 hugo boss orange lukter helt fantastisk godt. Lukter den veldig appelsin, sånn navnet tilsier? hehe nei, den minner litt om jean paul parfymen, men er litt rundere i lukten, vanskelig å forklare.
Anonym bruker Skrevet 28. november 2012 #12 Skrevet 28. november 2012 Davidoff Cool Water er ikke så tung iallfall. Min mann sin sommerparfyme. På vinteren har han Dolce Gabbana. Anonym poster: 6e4be9b6d30bbccbde5d32b08231e2c3
Anonym bruker Skrevet 28. november 2012 #13 Skrevet 28. november 2012 Davidoff Cool Water er ikke så tung iallfall. Min mann sin sommerparfyme. På vinteren har han Dolce Gabbana. Anonym poster: 6e4be9b6d30bbccbde5d32b08231e2c3 ...med et & mellom Anonym poster: 6e4be9b6d30bbccbde5d32b08231e2c3
Anonym bruker Skrevet 28. november 2012 #15 Skrevet 28. november 2012 Armani - den sorte/grå flasken. helt fantastisk. hver gang jeg møter en mann med denne, så blir jeg nesten forelska, bare pga lukten Anonym poster: 35c392e33d303a64861ca187e9154145
mrsrogaland. Skrevet 28. november 2012 #16 Skrevet 28. november 2012 Signerer anonym over!! Armani Code. Aldri i hele mit liv har jeg luktet enn mere sexy mann en min egen. Kjenner mange jenter som syntes mannen min lukter dødsgodt. Det er sofistikert, mild, ikke så veldig tung, og mandig. Blå/grå slank flaske. Prøv den. Beste manneparfymen jeg har luktet. Det lukter faktisk PARFYME og ikke bare "X" og mann, om du skjønner hva jeg mener..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå