Gå til innhold

Vennine som har jugd om voldtekt.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ei vennine av meg kom gråtende på døra mi ei natt for en stund tilbake, med opprevne klær,sminke smørt utover alt og blødde neseblod.

Hun bestemte seg for ikke å kontakte politi ( skjønner jo hvorfor nå ), sa det var fordi "gjerningsmannen" hadde truet henne på livet.

Det kom i kveld frem ( etter hun ringte meg dritings) å fortalte at hun hadde sittet hjemme den kvelden å drukket for seg selv og ønsker oppmerksomhet. Så hun hadde da altså :

Rivi opp egne klær etter hun hadde rulla de i sand og skitt.

Sminket seg for å kline det utover. Slått seg selv i ansiktet så hun begynte å blø.

Vet ikke hvordan jeg skal reagere her. Hun må jo være syk. Selv om dette var en fylleting.

Hva burde jeg gjøre annet enn at jeg nå har kontakta familien hennes?

Anonym poster: b7a0d66ecca33ffd0dd662722f5977fa

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sikker på at hun faktisk ikke BLIR truet og derfor trekker alt tilbake. Det er min første tanke. At hun er redd for at det skal komme ut, at du skal si noe og at gjerningsmannen skal hevne seg på henne.

Du burde ikke si noe til familien og du burde holde deg utenfor dette, bortsett fra å støtte henne. For min tanke er at noe har skjedd og hun nå er redd.

Anonym poster: 59f4454f0969c5b771585cdcd8966d2a

Skrevet

Åj, da trenger hun hjelp ja! Enten trenger hun hjelp fordi hun blir trua eller fordi hun er så oppmerksomhetsyk.

Jeg vet ikke hva du skal gjøre, men jeg hadde i hvertfall ikke kappa hånda av venninna. Hun trenger deg nok nå, uansett.

Skrevet

Du skal være forsiktig med å ikke tro henne. Jeg ble som de under her skriver , truet av gjerningsmannen i ettertid og måtte gå å fortelle at jeg hadde "lyvd" til vennene mine. Hvis ikke skylle han og kompisen drepe meg:/

Anonym poster: ab45954ca8456f2291270274ad26ad1b

Skrevet

Om dama er gærn nok til å faktisk slå seg selv til blods for litt oppmerksomhet så ville du sett klare tegn på at hun ikke er helt riktig allerede. Det er vanskelig å slå seg selv så hardt i ansiktet.

At hun ringte i fylla og sa det var løgn ville jeg tatt med en klype salt. Hun har sikkert helt panikk og er livredd stakkar. Har hun blitt voldtatt vil hun nok aldri føle seg trygg.

Anonym poster: 6ad981137ca6fa4fd969694f0b0f3af9

Skrevet

Det er ikke vanskelig å slå seg selv til blods, nei. Men enten hun har blitt voldtatt eller er så psykisk dårlig at hun har gjort dette selv for oppmerksomhet (virker rart, siden hun ikke sa det og vste seg for andre enn deg) trenger hun hjelp, og du må i hvert fall ikke slå hånden av henne!

Anonym poster: b8905252d1432619ce90d158e12f204f

Skrevet

Nei, det vil være et overgrep. Ta deg av venninnen din, og gi henne oppmerksomhet.

Skrevet

Tror du virkelig hun juger om det? Her er det ugler i mosen.......Signerer anonym nr. 1. Dette skal du faktisk ikke bare blåse av.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...