Gå til innhold

Snartmamma2013

Anbefalte innlegg

Skrevet

Du er sterk og bra jente,ikke bry deg om hva folk mener om deg :). Stå på ditt. Jeg liker deg :)

Anonym poster: c60dcd685731e0b15264936ac57aa67c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg håper at du ikke tar deg nær av drittungene her inne. jeg heier på deg! :)

Skrevet

Takk for støtten:). Nei jeg bryr meg overhode ikke om dem:) hvis jeg hadde kjent dem privat,så ja,men her inne bryr meg ikke i hele tatt.

Skrevet

Jada, gi henne mer bål til å fortsatt drite seg selv ut.

Anonym poster: 32bee14da1c8d2dafe07b95df128c49d

Skrevet

Du sier noe rare ting, av og til lurer jeg på om du er ekte. Tenker at du bare liker å provosere disse dib og bim damene. Du kan være ekte, det vet man aldri. MEN DU fortjener INKE å bli behandlet på den stygge måten av folk!

Drit i de, de dummer seg loddrett ut.

Skrevet

Takk for det :). Skal prøve og skjerpe meg og prøve og svare på ting jeg vet i steden og bare legge inn innlegg når jeg lurer på noe,men jeg bryr meg ikke om dette,men synes det er fint at andre støtter meg også :)

Skrevet

en kan være uenig, men ingen fortjener den behandlingen du fikk i denandre tråden. Du er tøff :)

Skrevet

Jada, gi henne mer bål til å fortsatt drite seg selv ut.

Tror ikke det er tvil om hvem som driter seg ut akkurat i denne diskusjonen du.. Applaus til deg

Skrevet
Jada, gi henne mer bål til å fortsatt drite seg selv ut. Anonym poster: 32bee14da1c8d2dafe07b95df128c49d
Tror ikke det er tvil om hvem som driter seg ut akkurat i denne diskusjonen du.. Applaus til deg

Så voldsomt Mor Theresa du var da, gitt.

Hvis du i det hele tatt hadde sett noen av de tingene hun har kommet med her på forumet, ville du ha skjønt hva jeg mener med at noen personer bør skånes for seg selv.

Skrevet

Heier også på deg Snart mamma!

Og som hun over her sier så driter denne "stalkeren" seg selv ut og ikke deg.

Ser hun har fulgt etter deg med dritt i kveld og syns virkelig ikke noe om det.

Skrevet
Jada, gi henne mer bål til å fortsatt drite seg selv ut. Anonym poster: 32bee14da1c8d2dafe07b95df128c49d

Hvis du i det hele tatt hadde sett noen av de tingene hun har kommet med her på forumet, ville du ha skjønt hva jeg mener med at noen personer bør skånes for seg selv.

Takk for det du :P Mor Theresa var et flott menneske !

Har lest veldig mye av de trådene og jeg har ikke sagt en ting om jeg synes noe om henne eller ikke. Men noe så feigt som å angripe noen på den måten det til tider blir gjort på her inne skal du lete lenge etter. Patetisk.

Skrevet

Tja, altså. Bare ved å lese DINE innlegg i denne tråden ser hvertfall jeg hvem som burde skånes, og det er ikke snartmamma2013 for å si det på den måten!

Skrevet

Desverre tror jeg nok mange ser på henne som dum på grunn av måten hun formulerer seg og skriver på. Hun kan virke litt kort til tider på grunn av skrivemåten. Dette er IKKE for å kritisere henne, jeg bare tenker "høyt" om hva som kan være grunnen til at hun blir så misforstått her inne.

Hun har jo som regel vært førstemann ute med å svare på mange av mine innlegg, så jeg skal absolutt ikke klage på at hun ikke er hjelpsom ;)

Anonym poster: 0c0d25d6591bbb68f90e553160aa8135

Skrevet

Tror ikke hun har EN stalker. Heller flere. Jeg har "snakker" til henne både med og uten nick, men kun et par ganger. Ser at veldig mange skriver veldig negative ting i samme tråd, med nick og med ulike koder under anonyme innlegg. Så en person står nok ikke for alt.

Anonym poster: ed6a4be9bde75521fcaadcfa1fdafa33

Skrevet

Jeg oppfatter henne ikke akkurat stygg mot andre når hun svarer i tråder, ihvertfall ikke noe jeg har sett til. Det er jo mange andre også som svarer i flere tråder. Dette er jo ett forum, og mange av disse aktive medlemmene...Så er det takket mange av de for at forumet forsatt er i livet. Syns det bare er bra jeg :)

Skrevet

Tja, altså. Bare ved å lese DINE innlegg i denne tråden ser hvertfall jeg hvem som burde skånes, og det er ikke snartmamma2013 for å si det på den måten!

Okeeey, ser ikke helt hva du mener? På hvilken måte skal jeg skånes for meg selv? At jeg legger ut fullt navn, har åpen FB-profil, informasjon om nære familiemedlemmene psykiske helse osv osv???

Som innlegget over meg presiserer: Det er flere "stalkere" her.

Skrevet

Okeeey, ser ikke helt hva du mener? På hvilken måte skal jeg skånes for meg selv? At jeg legger ut fullt navn, har åpen FB-profil, informasjon om nære familiemedlemmene psykiske helse osv osv???

Som innlegget over meg presiserer: Det er flere "stalkere" her.

Jeg mener det at mobbere/stalkere som virkelig ikke har noe bedre å gjøre enn å kritisere noen som bruker et forum, er mer bekymringsverdige enn den personen som bruker forumet! ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...