Gå til innhold

Pappan til sønnen min har ny dame

Anbefalte innlegg

Skrevet

Helt greit det, vi har vert skilt snart 2 år,men han er bare sammens med henne og de drar mye sammen på turer, vår sønn på snart 6 år,blir helt glemt, Faren kommer ikke til avtalt og sier de skal bort, de har vert sammen i snart 1 år nå,og dette er ille trist for gutten min, nå har jeg funnet ut via facebook at de venter et barn i Juni. Skal jeg gå til Familevernkontoret, vi har en samværplan,men den følges ikke av han, han skal ha gutten anhver helg og 2 ganger i uka. Sønnen min savner pappan sin veldig,så er veldig Fortvilet.

Anonym poster: f1630c23d711db647e4fb9d867fec2fa

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uff det er ingen koslig ting,når sånt skjer, Trist at faren ikke bryr seg om sønnen sin,skal jo ikke være sånn. Hvis dere har en samværavtale,så synes jeg du skal gå på familiekontoret ja,slikt at dere kan ha en møte sammen, han bør aboslutt sette gutten foran dama si, og siden han skal ha en til,så må han ikke glemme,den han allerede har.

Skrevet

det er så trist at noen spesielt fedre blir sånn. Glemmer de barna de har fra før.

Her har og bf nytt barn med ny dame og han erkjenner så vidt sønnen sin han har med meg. Han sier han trenger tid til å finne ting ut. Men nå har jeg satt en stopper for det, for syns det er forferdelig at ett barn skal bli prioritert ovenfor ett annet. Da vil jeg heller at han skal holde seg borte faktisk.

Det vil kanskje gagne sønnen din at han ikke har noe spesielt kontakt med faren sin når han er sånn og ikke bryr seg om han. Tror det er viktigere at han har mennesker rundt seg som bryr seg om han og som viser hvor glad de er i han..

Men for all del bruk fvk for det det er verdt :)

lykke til og føler med gutten din og deg.

Anonym poster: fc2374ea6d7be9ee1836918a5d028d30

Skrevet

Dessverre så blir enkelte fedre slik, når de får nye familie. Sliter selv med min eks...

Slå i bordet og ring familievernkontoret for time til dere begge. Men man kan ikke tvinge en far til samvær, men man kan tvinge en mor til avlevere barnet til far.

Forstå det den som kan!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...