Gå til innhold

Supermat for gravide?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen gravide som har prøvd supermat?

Hvilke vil du anbefale isåfall?

Anonym poster: 453d3095d97cf7be2e92a60c8901a3d6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

den maten er kun tulle mat, enig med Hellstrøm der

Skrevet

beklager snartmamma 2013, men nå var ikke det spm mitt. Du får bare mene det er tull, men jeg spurte om noen har prøvd det og har tips til hva som er bra.

Skrevet

Nei, det er ikke tullemat !!!! Det er veldig sunt, men er jo selvsagt ikke ment som å bare spise tilskudd som hun dama gjorde på hellstrøm.

Les litt om det du HI, så får du bedre svar ;)

Personlig er jeg glad i bærene acai og goji, og synes hele kroppen er blitt mye bedre etter at jeg begynte å spise det :)

Skrevet

men det er ikke bra

Hvorfor mener du det ikke er bra ? Lest no om det ???

Skrevet

Huff. Man bør ikke svare på tråder hvor man ikke har peiling på hva man snakker om.

HI: Du kan bruke flere typer supermat når du er gravid. Anbefaler deg å se på bloggen til Vibeke Klemetsen, der får du mye info. Ellers har supernature brukt å ha gratis veiledning i 20 minutter pr telefon hvor du kan få anbefalt hva som passer til deg. :)

Skrevet

Tusen takk for gode svar catlady og -ia- :)

Bruker å ha gojibær og hempfrø i smoothiene mine og oppå frokostgrøten (hjemmelaget)

Har lest litt på bloggen til vibeke klemetsen, har virkelig blitt mer inspirert. Men hun har spist det en god stund.

Skal lese mer om det. Er boken Supermat å anbefale? :)

Skrevet

Den boka er absolutt å anbefale, samt oppskriftsboken Supersmoothies! Nam nam! :) Lykke til!

Skrevet

Snartmamma2013 svarer på ALT, men SJELDEN på det man spørr om! Er då lei av den idiotiske kjærringa! Hun har ikke peiling på noe, men svarer alltid.

Anonym poster: fded3809080040eccc02de973fb64c0d

Skrevet

den maten er kun tulle mat, enig med Hellstrøm der

Har du prøvd det?

Skrevet

Jeg bruker chlorella, nå under prøving, og vil fortsette med det i svangerskapet. Bruker også chiafrø og hampfrø i smoothies.

Skrevet

Supermat er et markedsføringsbegrep. Utrolig hvor lettlurte folk kan være.

Anonym poster: ad02b65c319fedf57a6669ed427a4a7e

Skrevet

Snartmamma2013 svarer på ALT, men SJELDEN på det man spørr om! Er då lei av den idiotiske kjærringa! Hun har ikke peiling på noe, men svarer alltid.

Anonym poster: fded3809080040eccc02de973fb64c0d

Hva gjør deg kvalifisert til å kalle andre mennesker for idiotiske kjerringer? stein i glasshus...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...