Gå til innhold

Trenger diagnostisering: hva feiler det meg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vondt på siden av foten slik at jeg ikke klarer å gå på hælen. Kan gå på tåspissen uten store problemer, men klarer altså ikke å sette ned hele foten. Smertene varierer i intensitet. Blir veldig sliten i foten. Den er ikke rød, ikke hoven og gjør ikke spesielt vondt å ta på utenpå.

Smertene kom ca to timer etter en asfalttur for to dager siden (en tur jeg har gått tusen ganger før).

Anonym poster: 8fe9bb5a1e7663642b4c2fe3e362646c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kødder du?!

Anonym poster: 73ddbdb96ebb128c35766f2a59713507

Skrevet

Skal selvsagt ringe legen om det ikke gir seg, men tenker å la det gå et par dager.

Gjest UndrendeUllteppe
Skrevet

Høres egentlig ut som en betennelsesreaksjon spør du meg, men jeg er ikke lege da. Se det an noen dager kanskje og ring legen på fredag hvis du ikke er bedre? Ring før hvis du blir verre da. Hvil foten høyt. God bedring:)

Skrevet

Kan det ikke være en sene?

Hvis jeg strekker foten min på en spesiell måte, klikker det en sene midt under foten, innsiden, og den smerten er uutholdelig.

Kanskje en senestrekk?

Anonym poster: 510c90a03532f56dbc9bbb12be32d23c

Skrevet

Tusen takk for svar! I dag når jeg våknet er det i tillegg kommet en slags knirkelyd i foten. Det er ikke uutholdelig vondt. Kan fint gå på jobb, for det er bare litt vondt når jeg sitter. Men får sende kollegene mine etter kaffe og utskrifter til meg ;) Vondt og anstrengende og humpe rundt på èn fot.

Skrevet

Syns det høres ut som betent achilles. Den knirkelyden er veldig typisk for dette. Høres det litt ut som å tråkke i kald eller kram snø? Du trenger betennelsesdempende tabletter i tilfelle.

Skrevet