Lektor Doppler med tillegg Skrevet 27. november 2012 #1 Skrevet 27. november 2012 Harry. SIkkert, men jeg ønsker meg veldig. Eneste problemet er at jeg bomma på høyden der jeg tenkte å ha den så jeg må møblere om stua. Men det går. Nå må den bare komme fra uniten. http://lh3.ggpht.com/-5uccwz6Rnus/S44M9hMWkuI/AAAAAAAAAPs/jnabIhtOJoQ/s912/Dept56-Manchester%20Square.jpg
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 27. november 2012 Forfatter #3 Skrevet 27. november 2012 Jepp, men da jeg viste mannen denne http://i.ebayimg.com/t/Dept-56-Horse-And-Hounds-Pub-Dickens-Village-58340-Intro-1998-Retired-2004-/00/s/MTYwMFgxMzUx/$(KGrHqF,!o0FBfrucwYtBQeTY6gzZw~~60_57.JPG så syntes han at juleby var kult. Så jeg har kjøpt pub til han.
Gjest pupp and go Skrevet 27. november 2012 #4 Skrevet 27. november 2012 Det gjelder å trykke på de rette knappene:)
Gjest MenthyChristmas Skrevet 27. november 2012 #5 Skrevet 27. november 2012 Vi har en juleby et sted. Den er i porselen og malt av diverse i familien, stort sett mormor. Mamma har malt endel, og jeg og søsken har malt hvert vårt hus og noen småfigurer. Satt opp i sånn flammesikker vatt og med telys i er det et juleminne av de sjeldne. Så jeg driter en lang stråle i om jeg er harry, det er fantstisk koselig
Gjest jule-Juliea Skrevet 28. november 2012 #6 Skrevet 28. november 2012 Leste først julebaby og tenkte lurte på hvordan du plutselig har fått en baby. Juleby var veldg fint! V or kjøpte du? Jeg vil også ha! Ikke harry bare koselig!
Mistletoe and wine Skrevet 28. november 2012 #7 Skrevet 28. november 2012 Oi, så fint! Skulle hatt sånn jeg også hvis jeg bare hadde hatt plass
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 28. november 2012 Forfatter #8 Skrevet 28. november 2012 Leste først julebaby og tenkte lurte på hvordan du plutselig har fått en baby. Juleby var veldg fint! V or kjøpte du? Jeg vil også ha! Ikke harry bare koselig! Ebay så klart. Frakten er grusom, men om man er utholdende så finner man noe som er akseptabelt. Jeg har kjøpt Manchester Square, og den puben, og noen folk. Så er planen å kjøpe et hus, et tilbehør og noen folk hvert år. Så når jeg blir hundre, består byen av 65 hus. Det er mange.
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 28. november 2012 Forfatter #9 Skrevet 28. november 2012 Og derr hadde jeg kjøpt Big Ben også. Men nå er det slutt for i år. Sikkert.
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 10. desember 2012 Forfatter #10 Skrevet 10. desember 2012 Og etter at jeg slutta har jeg nok ryki på noe mer.. men nå er det slutt. Nå har jeg brukt for mange penger, men jeg har tenkt å sette opp byen min sånn http://www.department56.com/content/generic_content/decorating_images/vignette_christmas_carol.jpg Så om noen har noen dickensbøker de ikke liker så kan jeg ta dem..
Gjest jule-Juliea Skrevet 10. desember 2012 #11 Skrevet 10. desember 2012 Veldig fint! Jeg skal samle inn hele neste år og sette op til neste jul. Ble ikke tid i år gitt...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå