Gå til innhold

hvor SKAL puppene "sitte"

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og hvordan?

Jeg skammer meg over puppene mine...

Anonym poster: c8eef3191198cb76d34b04d4282586f3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De skal sitte foran på dama, et stykke over navlen.

Hvordan? Ved siden av hverandre, med minimalt mellomrom og brystvorten ut.

Anonym poster: c9e4d60db43519c69a3488443f372b4c

Skrevet

I bhen? :P

Anonym poster: 14dc5ca1001021c69f7a9b73a2783d1e

Skrevet

Seriøst.....

Anonym poster: e82cf3fd88925cb89cd66795c0a1e1cd

Skrevet

Mine henger ned til tærne. Så det er tydligvis der de skal sitte..

Skrevet

Jeg vil tro at noe av grunnen til at du skammer deg er fordi du aldri har opplevd å ha på deg en bh som er helt riktig for deg!

Bryst kommer i alle former, fasonger og størrelser. Noen titter rett frem, med silikon kikker de noen ganger opp, andre med mer heng titter nedover. Noen titter til og med utover. Noen bryst er tettere sammen, andre lenger fra hverandre. Noen er faste noen er blitt slappere, osv. osv. Og så har man jo et utall av variasjoner mellom de ulike mulighetene.

I tillegg er det mange som bruker feil bh, så brystene ser anderledes ut - det varierer veldig fra bh-modell til bh-modell.

Jeg skammet meg over brystene mine før. Fordi jeg aldri hadde hatt en bh som satt riktig for meg. Jeg følte meg som en kjerring med slappe bryster, likte ikke profilen av brystene mine under klær, og fordi jeg av den grunn hadde komplekser så likte jeg heller ikke brystene mine nakne. Jeg fant meg aldri bikini som passet, noe som bare forsterket den negative følelsen.

Redningen min ble "Det Lille Under" på Paleet i Oslo. De er kjempeflinke til å tilpasse slik at du finner den bh'en som passer perfekt til deg. Mange skryter også av Change-kjeden som finnes i mange byer. Jeg finner ikke bh'er på Change som sitter riktig på meg, så den har jeg dessverre måttet gi opp. Det er kun 1-2 merker som passer akkurat mine bryst. Til gjengjeld er de supre for meg. Jeg har ikke lenger komplekser for brystene mine - og det til tross for at de NÅ er begynt å henge (noe de ikke gjorde da jeg hadde kjempekomplekser for det!). Jeg har bh'er som passer meg, og det gir meg en god følelse. Profilen av brystene under klærne ser også bra ut. Jeg kan til og med få komplimenter av både kvinner og menn pga brystene. Og det eneste jeg har gjort er å begynne å bruke riktige bh'er! :) Men det ga meg etter hvert også mer selvtillit. Nå bryr jeg meg ikke lenger om strekkmerker, slapp hud og delvis hengepupper... fordi de ser bra ut i bh :) Og fordelen med riktig bh er at puppene ikke forandrer seg så mye heller som de gjerne gjør om de ikke får riktig støtte.

Vet ikke hva du mener er problemet med dine pupper, men det kan garantert hjelpes med en riktig bh.

Hva er det du føler er problemet, HI?

Anonym poster: 977923f6c17fdcdbf51bd5bc133cbf54

Skrevet

Hæ, skal de ikke dingle ned mot knæra?

Anonym poster: 7df2cc2ca8428947620a02ee900ab8a9

Skrevet (endret)

Skal og skal fru blom... Mine henger og dingler faretruende nær ekvator, men skulle ønske at de kunne holdt seg i sentraleuropa et sted. Har ikke sett de i Skandinavia siden 13 års alderen :D

Endret av baby-buddha
Skrevet

Utganspunktet er at de skal sitte fast i øvre region av torso. Endeholdeplassen, til omgådet der det er naturlig at brystvogten sitter, varierer fra kvinne til kvinne.

Skrevet

Om du ligger på ryggen skal det ikke gjøre vondt i brystvortene fordi de ligger i klem. Eller på siden, da skal ikke gubben klare å legge seg oppå om dere ligger mot hverandre.

Fra spøk til alvor, de er stort sett forskjellige og med mindre du vil operere de er det kun ordentlige bh'er som gjør susen. Jeg får bare leve med mine så lenge jeg ikke vil legge meg under kniven. Kjøper bh'er som passer Oh kler meg og så lenge gubben digger de så får de bli som de er.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...