LilleMalin♀♂♂ Skrevet 27. november 2012 #1 Skrevet 27. november 2012 Jeg skal prøve å knipe inn på karbohydratene og lurer på om dere har noen sabla bra oppskrifter til meg? Feks knekkebrød eller liknende? Jeg spiser "bare" brød og sukker til vanlig, så jeg håper mer protein skal gjøre susen. (Jeg kan ikke spise melkeprodukter, men det finnes jo mange melkefrie ersratningsprodukter)
nagini Skrevet 28. november 2012 #2 Skrevet 28. november 2012 2 dl linfrø 2 dl store havregryn 2 dl havrekli 2 dl sesamfrø 2 dl solsikkefrø 2 dl gresskarfrø 2 dl mandelmel Litt salt 7 dl vann Røre sammen, fordel på 3 stekebrett på bakepapir. Ta vann i bollen, bruk en slikkepott til å ta det ut over og lage det flatt og jevnt (må dyppes hyppig i vann) Skjær firkanter med kniv eller pizzahjul så det er lettere å dele opp etterpå. Stek ca en halvtime på 150 grader, så åpne ovndøren på gløtt og skru ned til under 100, og la det tørke ferdig, ca 1-1,5 time. Oppbevar i kakeboks så de holder seg sprø.
Papegøyeblomst Skrevet 28. november 2012 #3 Skrevet 28. november 2012 Google "lavkarbobrød oppskrift"
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå