Anonym bruker Skrevet 27. november 2012 #1 Skrevet 27. november 2012 Babyen min har lagt seg greit og sovet stort sett hele nattarbeid til for ca to uker siden. Nå har vi en oppvåkning mellom 21 og 22 og det er vanskelig å få hun til å sovne igjen. Tips? Jeg trenger søvn nå og er desperat. Kan holde det gående i flere timer, noen ganger hver halvtime / time hele natta. Har konsekvent ikke tatt henne opp. Prøvd med flaske innimellom. Anonym poster: 5b37c5d2a75d1401e2f9204fda4787b2
Anonym bruker Skrevet 27. november 2012 #2 Skrevet 27. november 2012 Vi har samme utfordring med vår lille på 9 måneder. Hun har til nå vært utrolig enkel å legge, og har sovet natten gjennom, bortsett fra enkelte oppvåkninger, men da har det vært nok å gi henne smokken og stryke henne litt over hodet og så har hun sovnet igjen. De siste ukene har hun våknet 2-4 ganger iløpet av de første 2-3 timer etter leggetid, og hun kan holde det gående med gråt i en halvtime/time.. Jeg har prøvd endel forskjellig. Grøt rett før leggetid, bare melk de siste timene før leggetid, sove en gang på dagen, to ganger på dagen, legge seg tidlig, litt senere osv... Men problemet ser ut til å vedvare.. Jeg trøster meg med at det nok er en fase. Av og til tar jeg henne opp for en flaske hvis hun gråter veldig, men stort sett tar jeg henne bare opp og bysser henne. Hun har ofte sovnet på brystet mitt, og så kan jeg lirke henne nedi senga igjen.. Anonym poster: f844374f56dae07de25947eb39e05afe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå