Anonym bruker Skrevet 27. november 2012 #1 Skrevet 27. november 2012 Jeg har stresset mye på jobb i det siste, hold på med oppussing hjemme som har ført til utallinge knuter i nakken og skuldrene spesielt. Jeg har prøvd å gnukke og gni ut de knutene jeg får tak i.. men det hjelper ikke. Jo mer knuter, jo mer anspent blir jeg og hodepinen blir verre og verre.. Hvor kan jeg bestille time for å kvitte meg med dette? Det finnes så mange yrkesgrupper at jeg vet ikke hvem som tar seg av slike problemer... Noen som vet? Anonym poster: 45b931ecb5b6a43cbf972a534a7a6e8c
Anonym bruker Skrevet 27. november 2012 #2 Skrevet 27. november 2012 Triggerpunktakupunktur er det som tar sånne muskelknuter raskest! En dyktig akupunktør kan hjelpe deg med dette - spør da om de tar triggerpunkt med nåler, såkalt intermuskulær stimulering med twitch. Flere og flere naprapater lærer seg også denne metoden, har du en sånn i nærheten så hør om han også bruker akupunktur. Da får du også sjekket og behandlet evt låsninger i rygg-nakke. Ellers kan det hjelpe litt å ta tilskudd med magnesium, da dette tappes fra kroppen når man stresser, og magnesium virker bl.a. muskelavspennende. Anonym poster: 810e75ac525c355f56186b7ae1ff4f16
Anonym bruker Skrevet 27. november 2012 #3 Skrevet 27. november 2012 Tusen takk for svar. Akuratt ett slikt svar jeg var ute etter:) Tusen takk, det skal jeg sjekke ut. Grusomt å gå med skuldrene helt opp til ørene, får de liksom ikke ned igjen heller fordi jeg er så anspent:) takk søte deg:) hi Anonym poster: 45b931ecb5b6a43cbf972a534a7a6e8c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå