Gjest Ziva Skrevet 27. november 2012 #1 Skrevet 27. november 2012 Nå er det min tur. Kroppen skjelver, hue banker, magan vrenger seg og fyller dassen med alt jeg har spist og ikke spist. Jeg hater å spy. Heller sår i ræva enn sår i spiserøret.
Gjest pupp and go Skrevet 27. november 2012 #2 Skrevet 27. november 2012 Usj og æsj. God bedring - håper det roer seg fort fort. Og enig. Spy er forferdelig, og kvalme er en altoppslukende følelse. brrr
Gjest pupp and go Skrevet 27. november 2012 #3 Skrevet 27. november 2012 og der spydde ungen. Åpne aldri innlegg med virus.
Gjest MenthyChristmas Skrevet 27. november 2012 #4 Skrevet 27. november 2012 Stakkars! Masse symp sendes. Eneste trøsten er at det går over, og at den dagen er den lykkeligste i året.
Gjest Ziva Skrevet 27. november 2012 #5 Skrevet 27. november 2012 og der spydde ungen. Åpne aldri innlegg med virus. Åh fy, var da absolutt ikke meningen å smitte noen over nettet. God bedring til ungen.
Gjest cunning stunts Skrevet 27. november 2012 #6 Skrevet 27. november 2012 Å nei, stakkars dere! Håper Ziva har noen som kan kjøpe farris og eplemost, kavringer og Ritz-kjeks og dasspapir.... og Pupp and go, nå fikk jeg dårlig samvittighet for å ha bretta ut gørra i dagevis...håper ikke jeg smitta dere, noen av dere!
mamman til to gutter Skrevet 27. november 2012 #7 Skrevet 27. november 2012 Her er det snart to uker siden førstemann startet og så har vi andre blitt syke etter tur og nå er det førstemann sin tur igjen Håper ikke dette er starten på en ny runde for alle! Jeg gjør hvertfall mitt og har vasket doer og dørhåndtak alt jeg kan i dag og det er planen min i morgen også!
Gjest pupp and go Skrevet 27. november 2012 #8 Skrevet 27. november 2012 Hihi, du er vel neppe den skyldige. Har vært virustråder opp og ned og i mente i det siste, og jeg leser til jeg blir kvalm sjøl. Trodde dog ikke at ungen ble prega. Uansett. Håper både du og ungen slipper billigere unna enn de andre damene her inne, stakkar.
Gjest pupp and go Skrevet 27. november 2012 #9 Skrevet 27. november 2012 Huff da, var da ikke meningen å gi noen dårlig samvittighet:) bare dårlig ordspill. Ungene mine klarer fint å bli syke på egenhånd.
mamman til to gutter Skrevet 28. november 2012 #10 Skrevet 28. november 2012 Og da var det min tur igjen Usikker på om det er runde nr1 som har blusset opp igjen eller om det er en runde nr2, men for å se det positive, jeg kaster hvertfall ikke opp denne gangen Ikke noe gøy å være syk i det hele tatt og hvertfall ikke når man skal være vikar et sted i tre uker og har vært borte over halvparten av tiden fordi man har vært syk
Gjest cunning stunts Skrevet 28. november 2012 #11 Skrevet 28. november 2012 Og da var det min tur igjen Usikker på om det er runde nr1 som har blusset opp igjen eller om det er en runde nr2, men for å se det positive, jeg kaster hvertfall ikke opp denne gangen Ikke noe gøy å være syk i det hele tatt og hvertfall ikke når man skal være vikar et sted i tre uker og har vært borte over halvparten av tiden fordi man har vært syk Huff da, det var da ikke måte på heller! Og må du passe andre syke samtidig? MASSE medfølelse!
Gjest cunning stunts Skrevet 28. november 2012 #12 Skrevet 28. november 2012 Ziva, Står det til liv eller hva?
mamman til to gutter Skrevet 28. november 2012 #13 Skrevet 28. november 2012 Og da var det min tur igjen Usikker på om det er runde nr1 som har blusset opp igjen eller om det er en runde nr2, men for å se det positive, jeg kaster hvertfall ikke opp denne gangen Ikke noe gøy å være syk i det hele tatt og hvertfall ikke når man skal være vikar et sted i tre uker og har vært borte over halvparten av tiden fordi man har vært syk Huff da, det var da ikke måte på heller! Og må du passe andre syke samtidig? MASSE medfølelse! Mannen har heldigvis jobbet hjemmefra i dag, så jeg har ikke vært helt alene med 2åringen. Det største problemet er at 2åringen er i god form, bortsett fra at han ikke spiser så mye og har diare en gang eller to om dagen, så han har kjedet seg mye i dag! Og takk for medfølelse!
Gjest Ziva Skrevet 28. november 2012 #14 Skrevet 28. november 2012 Ziva, Står det til liv eller hva? Så vidt, godt jeg ikke trenger stemmen for å taste. Er så sår i spiserøret at jeg i et svakt øyeblikk drømte om at det kanskje hjalp å drikke balsam. Stemmen er hes og guffen. Den eneste som er lykkelig er kjolen jeg skal ha på meg på julebordet. Sømmene trenger ikke å bekymre seg for sprengning lenger
Gjest Mentha Skrevet 28. november 2012 #15 Skrevet 28. november 2012 Stakkars stakkars dere. Syk, svak og dårlig bak er ingen kombo jeg ønsker noen. Håper det begynner å gå rette veien snart, og at formen smått om senn stables på beina. Eplemost og farris anbefales! Og ritz kjeks. Eller marie, om det er søtt som teller. God bedring og masse medfølelse sendes!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå