Gå til innhold

Adventskalender, litt hjelp?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en gutt som akkurat har blitt to år, og føler liksom at han ikke kommer til å forstå greia med kalender. Vi hadde ikke tenkt til å ha kalender i år, men så har jeg lest så mange tråder om det her inne. Burde vi ha kalender til han likevel? Og burde det være pakke- eller sjokoladekalender?

 

Anonym poster: 1c402677debe65a81a886d444f104b3b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi hadde kalender til gutten i fjor, da var han to og et halvt. Han skjønte ikke så mye, men syntes etterhvert det var stas med de små pakkene. Jeg kunne vel egentlig lett ha droppet det, for det var igrunn mer styr enn det var verdt. Det var også vanskelig å forklare han etter jul at det nå ikke var flere pakker.. he he... mye gråt i romjula;-)

 

I år er han tre og et halvt og mye har skjedd det siste året, så i år tror jeg det blir mer moro. Hvis jeg var deg ville jeg faktisk ventet et år.

 

Anonym poster: 685450ee9f8f3708d71fea14fd7c6a2b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...