Gå til innhold

Inspirert av alle sexnekt-tråder

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor lenge mener dere man kan gå uten sex med partneren sin før man legitimt kan si at det er slutt? Forutsatt at partneren ikke har fysisk eller psykisk handicap som gjør for ham/henne umulig å ha sex.

Anonym poster: b89a773e2472976516a728503826e26c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det må jo folk velge selv

Skrevet

Selvfølgelig, derfor spør jeg hva DERE synes er nok? Det gjelder verken meg selv, venner eller bekjente, men fikk spørsmålet i hodet av å lese alle trådene om temaet her inne. Hvor lenge mener dere et menneske kan pålegge et annet menneske å leve i cølibat?

Anonym poster: b89a773e2472976516a728503826e26c

Skrevet

Nå er vel forhåpentligvis ikke sex alt i et forhold da...

Anonym poster: c5b7e2018d64372434bc01367facd6ad

Skrevet

Hva synes du da HI? Siden du spør andre, og som noen sier det er veldig individuelt.

Har aldri på dette selv, men hvis jeg skal tenke på min mann så hadde han nok holdt ut i evigheter fordi han vet at man får ikke sex når man maser, og sex er litt opp og ned i forholdet, noen ganger aldri, andre ganger mer, noen ganger ofte:))

Anonym poster: 3863f61b1337de06659f6ccd22c917fb

Skrevet

Er man syk eller sliten eller har en annen fysisk grunn evt. er i sorg o.l. så får man leve i sølibat til det forhåpentligvis blir bedre tider. Er det for resten av livet så er det synd, men sånn bør det være, man skaffer ikke sex andre steder enn hjemme.

Ellers så er ikke sølibat et alternativ her. Her har vi sex om den ene har lyst. Det har knapt skjedd at den andre ikke har komt i den rette stemningen når vi først har kommet i gang. Å er det et problem å komme i stemning i det hele tatt mens man holder på, så syns jeg ikke det er et stort offer å glede sin kjære.

Skrevet

Jeg likestiller sex med å snakke. Hadde vært ganske snodig om mannen min plutselig ikke snakket uten at han hadde blitt stum liksom...

Anonym poster: edbf348579b71ca7bdcdb9cb18c35124

Skrevet

Jeg kunne nok ikke levd i et forhold helt uten fysisk nærhet, med mindre det var medisinske årsaker til det. Men akkurta hvor lenge, det aner jeg ikke.

Men det er klart, over lengre tid vil det gå utover selvtillit, respekt og kjærlige følelser. Men noe datostempling er det vanskelig å sette på det, gitt.

Skrevet

For meg kommer det helt an på.

Mannen min betyr så mye for meg at jeg aldri ville satt noen frist på det. Det hadde egentlig vært verre for meg om han ikke ville hatt noen form for fysisk nærhet. Om vi fremdeles koste, kysset og den slags kunne jeg klart meg en stund uten sex.

Var i et forhold hvor kjærtegn tok slutt før sex'en, og jeg har aldri følt meg så lite verdt som da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...