Gå til innhold

Noen helsesekretærer fra Bergen her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det vanskelig å få jobb som helsesekretær i Bergen nå? Er dette ett yrke som man i fremtiden vil se mer av, eller vil det bli færre av de?

Jeg var ferdig utdannet helsesekretær i juni, men får ikke jobb. Synes det er lite jobb utlysninger. Læreren så det var sååå lett å få jobb..

Er det noe håp for meg?

Anonym poster: f730cd58cb5490a91ea7b3848d4dda71

Videoannonse
Annonse
Gjest Sekretøsa
Skrevet

Nå bor jeg ikke i Bergen, men yrket er av de som man nesten må vente på at noen går av med pensjon. Jeg var kjempeheldig å fikk jobb før jeg hadde tatt eksamen, men vet mange som ikke har fått jobb enda, og vi var ferdig i 2008.

Du kan jo søke på sykehuset og? Lettere å få jobb der kanskje.

Lykke til!

Skrevet

Søker alt jeg kommer over, legekontor, sykehus, vikarbyråd. Irriterer meg at læreren sa det var så lett å få jobb, når det ikke stemmer:( vil så gjerne ut i arbeid. Dumt jeg ikke bor i Oslo, ser det er masse ledige stillinger der.

Hi

Anonym poster: f730cd58cb5490a91ea7b3848d4dda71

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Ja det var jo dumt å si. Læreren vår sa og det. Kontorjobb da, kan det være noe? Jeg byttet til det etter noen år på legekontor. Fortsatt innen helse da...

Skrevet

Hmm... Kjenner jeg blir litt betenkt nå. Læreren sa til meg også at det er så lett å då jobb... Ferdig om 1 1/2 år...

Anonym poster: 953700a7a9f43cf5ccd6feff4a0d8ac1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...