Anonym bruker Skrevet 27. november 2012 #1 Skrevet 27. november 2012 Hvor mye betyr det for deg at barnerommet er et hyggelig sted for både mor og barn? Hvor mye tid og arbeid la/legger du i barnerommet? Hvordan ser det ut på ditt/ditt kommende barnerom? Hvor mye penger brukte du på barnerommet? Anonym poster: 6fc1a91b33e2861a830992343d36fb74
jeem Skrevet 27. november 2012 #2 Skrevet 27. november 2012 Det betyr MYE. Jeg er en person som er nøye på hvordan jeg har det rundt meg generelt, og barnerommet vil ikke være noe unntak. Vi har satt av penger en stund til nettopp dette formålet (altså utstyr til baby) noe som gjør at vi kan bruke litt penger på å få det hyggelig og hjemmekoslig på barnerommet. Jeg er ikke fan av tusenhvis av farger overalt, men en naturlig og litt rustikkpreget stil,som også skal gå igjen på barnerommet ( men selvfølgelig med barneleker,og andre ting som forteller at det er nettopp et barnerom.) jeg klarer heller ikke dette rosa-klissklass opplegget om det skulle være jente, ogkommer nok til å være nøytral og nytenkende i forhold til stil på rommet.
Anonym bruker Skrevet 27. november 2012 #3 Skrevet 27. november 2012 Da barna var babyer og jeg var interiørblogger (jepp...), var jeg ekstremt nøye på det. Nå er blogginga et avsluttet kapittel, og gutta har blitt store og roter så gruelig med alle lekene sine at jeg liksom har gitt litt opp Anonym poster: 2f15b3a14f79c8de59cb665ecaaaaef0
Anonym bruker Skrevet 27. november 2012 #4 Skrevet 27. november 2012 På barnerommene er det hvite gipsvegger som i alle andre rom i huset. Jeg tenkte en periode på å tapetsere for å gjøre det koselig, men det ble med tanken. Istedet har jeg hengt opp endel bilder, barnetegninger og annet som barna har laget, i passpartout og ramme. Jeg har for det meste Ikea møbler på rommene, mye hemnes (dagsenga blant annet)... På guttens rom har jeg bohus roomate hylle med lekekasser. Veldig fornøyd med den! På jentas rom har jeg expedit hylle med lekekasser fra kidsparadise. (rosa med hvite stjerner)... Jeg har kommet til at det er smådetaljene som gjør rommet! :-) Så.. alt i alt bruker jeg lite tid på rommene, men synes jo det er litt stas å plukke med meg småting her og der Men, ungene leker enda ikke noe særlig på rommene sine. De er fem og to år Anonym poster: 988013b250915131824963da24769709
Cat_Woman Skrevet 27. november 2012 #5 Skrevet 27. november 2012 Akkurat nå har vi ikke noe barnerom dessverre. Bor i en toroms, og babyen sover på soverommet og vi i stua, men soverommet er fortsatt innredet som voksenrom. Planer om å få fjernet senga vår etter hvert, så han kan få ha det som sitt rom. (Han er bare 8 mnd).
Anonym bruker Skrevet 27. november 2012 #6 Skrevet 27. november 2012 Rommene til jentene betyr ganske mye, jeg er nøye på at det skal være ryddig hver kveld. Bruker ikke dyre møbler etc, men småing som personlige bilder osv setter sitt preg, og at møbler og alt harmonerer litt i farger etc. Anonym poster: 681f9132abedc3b10ca7e8fe9601d993
<3 2G <3 Skrevet 27. november 2012 #7 Skrevet 27. november 2012 Nøytrale rom som kan justeres etter alder med små grep. Venter gutt nr 2 og har barnerom/gjesterom i ett. Blir vel mer barnerom når han blir ett par år og kanskje begynner å leke litt der.
Elsker livet Skrevet 27. november 2012 #8 Skrevet 27. november 2012 Hvor mye betyr det for deg at barnerommet er et hyggelig sted for både mor og barn? Hvor mye tid og arbeid la/legger du i barnerommet? Hvordan ser det ut på ditt/ditt kommende barnerom? Hvor mye penger brukte du på barnerommet? Anonym poster: 6fc1a91b33e2861a830992343d36fb74 Det betyr veldig mye at det er et hyggelig sted. Barnerom er det rommet i et hus jeg liker aller best å innrede. Vi har fire barnerom, de er forskjellige akkurat som barna. Tar lang tid å beskrive dem, men lite er tilfeldig bortsett fra leker. Tapeter, gardiner, lamper, møbler, tekstiler matcher og jeg syns rommene er veldig koselige. En del av interiøret har jeg laget selv. Har tegnet, skjært ut, malt og montert en del effekter på egenhånd (litt hjelp med montering). Noen bilder har jeg malt, uten at jeg egentlig er så veldig flink, men det funker. Rommene har "ustmykkning" ut fra barnets interesser. Aner ikke hvor mye penger vi har brukt på barnas rom. Det er nok litt for mye i manges øyne.
Gjest SprøstektLøk Skrevet 27. november 2012 #9 Skrevet 27. november 2012 Mye! Viktig at de skal kose seg der. Også syns jeg det er så gøy å dekorere og pynte
Anonym bruker Skrevet 28. november 2012 #10 Skrevet 28. november 2012 Det betyr teoretisk sett mye, og jeg drømmer om å lage det kjempefint, men leier dessverre en veldig stygg leilighet, og kun for en periode, så kan ikke bruke mange tusen på å pusse opp Anonym poster: 9d068b60aa64ac1484d21ca31be9941b
Gjest jule-Juliea Skrevet 28. november 2012 #11 Skrevet 28. november 2012 Veldig viktig. La ned en helg ferjer malte, pusset gulv og malte igjen søt som var tak, vegger og gulv. Det er viktig at hun trives o at hun kan leke der inne. Lekene bor der og ikke i stuen. Vi sitter mye på puter på gulvet og leser bøker er en god atmosfære der. Aner ikke hva det kostet med alt hun har der, men maling og slikt kostet vel 4000kr kanskje.
Musemorbr / Skrevet 28. november 2012 #12 Skrevet 28. november 2012 Fra et voksent, estetisk synspunkt, betyr barnerommet veldig lite. Ja, det skal være hyggelig, rent og mulig å rydde etter lek der, men ellers er det ikke meg det skal tiltale. Det ser ut til å få et noe blandet tema. Cars og Ole Brumm i skjønn forening, og store og små leker og bamser.sittende her og der. Enhver interiørblogger hadde fått kramper i bloggemuskelen av å titte inn der. Når han blir stor nok til å uttrykke ønsker og meninger, skal vi male og ordne enda litt bedre. Men hans rom er hans rom, og jeg vil ikke at det skal se voksent ut.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå