LeTwinsA Skrevet 27. november 2012 #1 Skrevet 27. november 2012 Husk at det alltid er en eller annen idiot som finner ut de skal stjele ett vell kjent nick etterhvert, og lage litt baluba!
Gjest Julepølsevev! Skrevet 27. november 2012 #2 Skrevet 27. november 2012 Derfor er det greit å ha flere nick her, sånn at en kun brukes til julenicket
LeTwinsA Skrevet 27. november 2012 Forfatter #3 Skrevet 27. november 2012 Yepp, men er alltid noen som brenner seg, så tenkte sende ut en liten advarsel Selv ante jeg ikke man kan ha flere nick engang hehe
MillaCamilla Skrevet 27. november 2012 #4 Skrevet 27. november 2012 Glemmer ikke den gangen Overlord endret til Overjul i desember, hvorav en frekkas tok Overlord-nicket. Den dag i dag vet jeg ikke om den opprinnelige Overlord fikk rappet nicket tilbake eller om det er "fake"-Overlord som innehar nicket.
LeTwinsA Skrevet 27. november 2012 Forfatter #5 Skrevet 27. november 2012 he he Drama Drama tror det var det som brente seg fast til meg også Såvidt jeg husker så takket vell den opprinnelige Overlord for seg?! Overlord er du her?
mamman til to gutter Skrevet 27. november 2012 #6 Skrevet 27. november 2012 Det er jo hvertfall mer åpenlyst når noen stjeler et nick nå ettersom det står antall innlegg under og alle de gamle innleggene bytter til det nye nicket.
Gjest cunning stunts Skrevet 27. november 2012 #7 Skrevet 27. november 2012 Dette har vi kontroll på - man trenger bare nok kontoer.
mandel i grøten Skrevet 28. november 2012 #8 Skrevet 28. november 2012 Dette har vi kontroll på - man trenger bare nok kontoer. Nemlig! Og ett passord så man ikke går i ball.. Hodet henger ikke alltid med i svingene..
LeTwinsA Skrevet 29. november 2012 Forfatter #9 Skrevet 29. november 2012 Jammen hvor bra Vært nok julenickdrama her :) hihi
Lykke Fryd ♥ Skrevet 29. november 2012 #10 Skrevet 29. november 2012 Hohoho! Hadde en ekstrakonto som jeg opprettet etter omleggingen da jeg ikke kom inn på min konto så nå har jeg også en julekonto. Nå er jeg glad
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå