Anonym bruker Skrevet 27. november 2012 #1 Skrevet 27. november 2012 Hva kan det være? Han klaget over vondt i ryggen for ca. 2 uker siden, og i dag klager han igjen. Det er tydelig at han har vondt, ville ikke gå i trappa, som han vanligvis raser opp og ned. Kjenner ikke til at han har falt og slått seg, men det kan ha skjedd i barnehagen. Anonym poster: c5305668ac88207cd04d24f95e24d601
Nangiliama Skrevet 27. november 2012 #2 Skrevet 27. november 2012 Så små barn kan ofte ha vondt et annet sted enn der de gir uttrykk for! Altså at han kan ha vondt andre steder, men at for han kjennes det mest ut som om det er i ryggen feks. Det kan være nyrene, de ligger langt bak og ned i ryggen. Hvordan er han når han går ellers, halter?, får du han til å løpe? Kan være hoftene.. Eller selvfølgelig ryggen også, men uansett hvis han plutselig nekter å gå i trapper for eksempel, ville jeg tatt det på alvor og gått til fastlegen i morgen!
Anonym bruker Skrevet 27. november 2012 #3 Skrevet 27. november 2012 Lege og kiropraktor. Anonym poster: 64ca7b2f17bbd5068ae2da0f2f95126e
Neffi78 Skrevet 27. november 2012 #4 Skrevet 27. november 2012 Min datter klaget på vondt i ryggen når hun hadde forstoppelse/ treg mage.
Anonym bruker Skrevet 27. november 2012 #5 Skrevet 27. november 2012 Voksesmerter er smerter i beina hos små barn opptil 12 år og blir ofte satt i sammenheng med sterk vekst. Altfor ofte finner derimot kiropraktor ved Mjøndalen kiropraktorklinikk funksjonsfeil i den kinematiske kjeden som kan svare for smertene. Låsning i rygg og bekken er veldig vanlig og sammenfaller ofte med kne/ankellåsninger. Små barn faller og slår seg over tusen ganger i året. Som regel faller barna på bekkenet. Låsninger oppstår derfor hyppig i bekken og/eller beina. Problemer i ankel og kne gir gjerne følgefeil til ryggen. Mjøndalen kiropraktorklinikk har god erfaring med denne type plage. Voksesmerter kan derfor være låsninger ofte i bekkenet som kiropraktor kan behandle meget effektivt. Jeg tenker voksesmerter. Min sønn på 2år klager over vonde ben, og da tenker jeg automatisk voksesmerter. Anonym poster: 5cbdd2ef146eed3d971fb5afc2e3a3b2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå