Gå til innhold

Første gang fra rygg til mage!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Idag snudde sønnen min seg for første gang fra ryggen til magen. 2 mnd og 3 uker! Gud så stolt jeg er :) Han har vridd seg over på siden en liten stund nå, og plutselig så klarte han jammen meg å snu seg helt rundt! Jeg måtte legge han på ryggen igjen for å se om han virkelig klarte det eller om det bare var "flax" første gangen, men tror du ikke han snudde seg enda en gang? Oi, så fort de vokser til disse små! :)

Måtte bare inn her å skryte litt av min lille røver <3 Når tid snudde deres barn seg fra ryggen til magen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så gøy :) min gutt er straks 2 mnd. Ser han også prøver litt på det. Men er nok ikke der på en stund. Men viljen er der.

Gleder meg. Visste ikke det gikk an så tidlig :)

Skrevet

Du skal se at plutselig så er han rundt han også :)

Skrevet

Hun var vel 4 mnd og 3 uker :P men etter det har det gått kjapt! Hun kryper og står i krabbestilling. Er straks 7 mnd :) men hun ruller ikke tilbake på rygg da :P

Skrevet

Lille frøkna mi snudde seg fra rygg til mage dagen før hun ble 4måneder:) såå kjekt når de lærer noe nytt:) Hun er 5 mnd og 2 uker og ha ennå ikkje skjønt hvordan hun skal snu seg tilbake på ryggen:p

Skrevet

Idag snudde sønnen min seg for første gang fra ryggen til magen. 2 mnd og 3 uker! Gud så stolt jeg er :) Han har vridd seg over på siden en liten stund nå, og plutselig så klarte han jammen meg å snu seg helt rundt! Jeg måtte legge han på ryggen igjen for å se om han virkelig klarte det eller om det bare var "flax" første gangen, men tror du ikke han snudde seg enda en gang? Oi, så fort de vokser til disse små! :)

Måtte bare inn her å skryte litt av min lille røver <3 Når tid snudde deres barn seg fra ryggen til magen?

Så flink han er! :-) Og kjempe tidlig! Eldstegutten var 4mnd og 4 dager da han snudde seg fra rygg til mage. Da hadde han rullet seg fra rgg til side kjempe lenge. Minstegutten er 3,5 mnd og der er det ikke antydning til å rulle seg på siden enda, men det kommer vel etterhvert :-)
Skrevet

Wow! Pernille er nesten 6 mnd og har aldri snudd seg fra rygg til mage uten hjelp!

Skrevet

Så gøy! Det er så morsomt når de klarer det første gang. Første var 4,5 måned og minste var akkurat fire måneder. Eldste var sinna i dagesvis fordi han ikke greide, og når han klarte det gjorde han ikke annet. Minste prøvde en gang en dag uten å kny, så en dag neste dag. Tok en pause, og gjorde det plutselig en dag. Så tok han nesten en måneds pause før han gadd gjøre det igjen :)

Skrevet

Ja, det er morro å følge utviklingen. Han gjorde det en gang til for pappaen nå ikveld :) Stolt som fy! Nå skal det sies at han ALDRI har ligget i ro. Helt siden han var helt nyfødt så har han sprellet som en propell på gulvet, og er stiv som en stokk når jeg holder han. Kaver og klatrer på meg i fanget. Det har vært utrolig krevende til tider, for han vil ikke ligge på gulvet noe særlig uten at det blir hyl, heller ikke i vognen. Men det er godt det kommer noe ut av at han er så aktiv da :) Nå får vi bare se hvordan det går med utviklingen fremover! Verken jeg eller barnefar var noe særlig mer en gjennomsnittlig i utviklinga da vi var små :)

Skrevet

Min rullet første gang dagen før han var 4 mnd. Nå er det opp å krabbe som er neste prosjekt og jobber som en helt med å få beina opp under seg. Gøy å se hvor flinke de små er :) Tenk alt de skal lære..

Skrevet

er min baby superbaby, som allerede har gjort dette da hun var 2 uker gammel? Legger seg fra rygg til side i senga hele tiden, og av og til ruller hun videre rundt på magen.

Skrevet

er min baby superbaby, som allerede har gjort dette da hun var 2 uker gammel? Legger seg fra rygg til side i senga hele tiden, og av og til ruller hun videre rundt på magen.

Det er helt tilfeldig, selv om det jo er søtt å se på. Husk at også fostre snur seg inni magen.

• 2 uker senere...
Skrevet

Eldste mi var vel 4.5 mnd da ho snudde seg fra rygg til mage. Minste jenta begynte med det for ca en uke siden og er tre mnd på fredag:) trodde heller ikke det var sant og måtte flere ganger snu ho tilbake for å se at det var med vilje:) har snudd seg over på siden en stund! Artig altså!:)

Ista la jeg ho på babyteppe på golvet mens jeg skulle rydde etter bursfagsselskapet til eldste og da jeg kom tilbake lå ho fortsatt på rygg men med beina der hodet var da jeg la ho ned:P

Skrevet

Eldste mi var vel 4.5 mnd da ho snudde seg fra rygg til mage. Minste jenta begynte med det for ca en uke siden og er tre mnd på fredag:) trodde heller ikke det var sant og måtte flere ganger snu ho tilbake for å se at det var med vilje:) har snudd seg over på siden en stund! Artig altså! :)

Ista la jeg ho på babyteppe på golvet mens jeg skulle rydde etter bursfagsselskapet til eldste og da jeg kom tilbake lå ho fortsatt på rygg men med beina der hodet var da jeg la ho ned:P

haha, ja det gjør min også. En liten propell på gulvet! :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...