Gå til innhold

Hvordan forhindre puppesvette?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sliter litt med det, lukter litt svette av puppene, fra under puppene.

Har ganske store bryst.

Anonym poster: cc53b1309668bee2058d68e6fdd5bb96

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Samme her! Tror løsningen er brystreduksjon altså, ellers må vi nok bare leve med det...

Skrevet

Ingen? nSeriøst probblem.

Anonym poster: cc53b1309668bee2058d68e6fdd5bb96

Skrevet

deodorant under puppene?

potetmel?

Gjest Gul stjerne
Skrevet

Potetmel. Kan Petter, kan du. Husk å ha melet i original emballasje ved utenlandsturer.

Skrevet

Jeg sliter med puppesvette mellom puppene jeg da :( Mest om sommeren. Da tyr jeg til babypudder og det hjelper litt. Noen ganger bruker jeg også deodorant og lar det tørke godt før jeg har på meg klær. Det hjelper faktisk mer enn babypudder :)

Skrevet

Jeg har prøvd med deo og det hjelper i alle fall mot den vonde lukta. Lukter friskt om det blir litt svette :P

Skrevet

Jeg slet også med det tidligere. Riktige bh'er ble min redning!

Bh'en MÅ sitte rett... noe de fleste av oss ikke vet hvordan er, og ofte får man ikke god nok hjelp i butikkene heller.

Når jeg har en bh som passer er den riktig ift omkrets, dvs den skal ikke skli opp bak på ryggen. Jo større bryster jo viktigere er dette. Ofte må man også ty til de med 3-4 hemper bak for at det skal bli stødig nok. I tillegg må man ha spiler som skiller brystene på riktig måte - dvs spilene skal ikke stå ut fra huden mellom brystene, men ligge inntil huden (her syndes det også mye). Hvis man har stor byste så må man ha brede nok skulderstropper også, for at de skal holde oppe uten for stort trykk (det er jo egentlig støtten rundt ryggen som holder oppe, stroppene bare hjelper til).

Og til slutt - bh'en må være riktig modell for DEG! Det er mange bh'er andre sier er fine, men som absolutt ikke passer til min kropp og mine bryst. Finner jeg derimot den riktige så kjenner jeg knapt at jeg har den på meg - og det lukter aldri svette mer!!! :D

"Det Lille Under" på Paleet har hjulpet meg masse!!! :)

Anonym poster: aa90bcb40a36faa83beb03ca4ee94601

Skrevet

Enig med hun over.

BH i riktig størrelse er det som skal til.

Da holdes puppene fra hverandre og holdes oppe så det ikke blir hud mot hud.

Kjøp BH i en ordentlig undertøysbutikk. Det er en god investering!

Skrevet

Riktig BH

Anonym poster: 7580d2baa1c7096498e31a8dd822a01d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...