Anonym bruker Skrevet 27. november 2012 #1 Skrevet 27. november 2012 Ei som sier barnevernet tok babyen hennes fordi hun var bare 18 og fikk diagnose ADHD. Skal det ikke mere til? Anonym poster: 7eb92d8e0d161fe084837f63590ca41b
Gjest Skrevet 27. november 2012 #2 Skrevet 27. november 2012 Ligger nok mere til grunn som ikke kommer frem i lyset for gud & hvermannsen ....
Elsker livet Skrevet 27. november 2012 #3 Skrevet 27. november 2012 Det er langt i fra noen automatikk at en 18 åring med ADHD ikke er egnet som forelder. Men det kan være en forklaring på hva som kan ligge bak.
Februargullet2013 Skrevet 27. november 2012 #4 Skrevet 27. november 2012 Tviler på det. Ligger nok mye mer bak,som ho ikke forteller
Musemorbr / Skrevet 27. november 2012 #5 Skrevet 27. november 2012 Kanskje den som satte diagnosen var den som vurderte om hun var egnet som mor? At diagnosen kom som et ledd i en prosess startet av bv? I den settingen kan det tenkes logisk for henne å beskrive det på den måten. Uten å vite mer er det vanskelig å si noe. Det blir ren gjetting.
Anonym bruker Skrevet 27. november 2012 #6 Skrevet 27. november 2012 husk at det bestandig er to sider av samme sak...en subjektiv mening gir ikke grunnlag til å blindt tro på det noen forteller deg... Anonym poster: 51ea55b258fe3b83d901721c2c697510
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå