Anonym bruker Skrevet 27. november 2012 #1 Skrevet 27. november 2012 Vi har fått oss Netflix-abonnement og jeg kom over en film som jeg så for noen år siden, "The Phantom of the Opera". Jeg virkelig elsker musikken i filmen, og blir helt borte vekk i handlingen. Er i utgangspunktet ikke noe musikal-menneske, men denne er bare fantastisk. Andre som har sett den og deler min lidenskap? Sitter og hører musikken når jeg jobber, og blir helt oppslukt. Virkelighetsflukt Anonym poster: 475fe632e85382dd23aada66b2243e81
Anonym bruker Skrevet 27. november 2012 #2 Skrevet 27. november 2012 Elsker phantom of the opera! Har til og med sett den i London TO ganger Liker egentlig ikke musikaler. Anonym poster: bd14667605c53df142b2d2c99f3a7832
sillyfilly og Olivia Skrevet 27. november 2012 #3 Skrevet 27. november 2012 Eeeeelsker Phantom of the Opera. Pussig for her gikk jeg faktisk og sang på en av sangene mens jeg vasket, og her var tråden helt utav det blå Er absolutt ingen musikalfan, men phantom of the opera og Moulin Rouge er fantastiske.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå