Gå til innhold

Oioi...gravid...men...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har nettopp, for 5 minutter siden funnet ut at jeg er gravid med mitt andre barn. Er veldig glad og alt dette her. Lillegutt skal bli storebror før han selv blir 2 år! Men...problemet er at jeg og samboer harhatt en skikkelig fæl og langvarig variant av omgangssyken denne helgen..så jeg trenger egentlig et klapp på skulderen og å høra fra andre som har erfart det samme om dette er skadelig for den bittelille spiren. Jeg kan maks være 4 uker på vei ettersom jeg hadde min siste mens for nøyaktig 4 uker siden... Er så redd for at den bakterien eller det viruset som har gitt oss spysyka er skadelig for et foster på så tidlig stadie :( noen som vet? Må jeg til legen og kan det være at jeg må ta det bort? Blir helt dårlig nå kjenner jeg...

Anonym poster: a6d59fd1275059926b93793d2ea05bfd

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei det er ikke farlig. bare slitsomt for deg

Skrevet

Spiren har det nok mye bedre enn deg, og er helt uberørt av omgangsyken. Er jo de som spyr seg igjennom et svangerskap uten at babyen tar skade av det. Er det ekstremt med oppkast så kan de få mangel på næring, men det er da snakk om over mange mnd, ikke en helg. Spiren får det den trenger av deg, selv om du har vært syk.

Pust ut, slapp av. Gratulerer. :)

Anonym poster: b810f7e18aa577f83c76b00d1c9fcfcc

Skrevet

Nå deler ikke fosteret blod med deg før etter 6 uker, så da vil jeg tro at fosteret har det helt topp i magen din :)

Gratulerer! :)

Skrevet

Hadde samme med min nr 1 da jeg var ca 6 uker. Verste omgangssyke i manns minne, men bebisen tok ingen skade :) Gratulerer!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...