♥Klumpen og Lillesnuppa♥ Skrevet 27. november 2012 #1 Skrevet 27. november 2012 Hadde nettopp en MA (uke 10) og siden den ble oppdaget fredags ettermiddag ble jeg sendt til akutten for behandling, poliklinikken hadde kun tid til en pasient til, og det var en før meg i køen. (Klokken var ca 15) Uansett, ble undersøkt, fikk en pille og 2 dager etterpå fikk jeg de "berømte" 4 pillene med meg hjem og har nå abortert hjemme. I dag fikk jeg regning i posten fra akutten (polikliniske takster står det på regningen). Jeg trodde all behandling under graviditet var gratis? Men det gjelder kanskje bare "vellykkede" graviditeter? Andre med erfaringer?
Ladybugg Skrevet 27. november 2012 #2 Skrevet 27. november 2012 ring inn og hør, jeg måtte betale på legevakta. Men det var feil, de kontaktet meg igjen og jeg fikk pengene tilbake. Vis det er 25 kr er det ultralyd og det må alle betale
Fire småtroll Skrevet 27. november 2012 #3 Skrevet 27. november 2012 Jeg har forstått det som at selve legebesøket skal være gratis, men du må betale for evt materiell, medisiner o.l. og det er mye dyrere å få der enn på apoteket. Ring og spør du, de kan sikkert gi deg et greit svar på dette der regningen er utsendt.
♥Klumpen og Lillesnuppa♥ Skrevet 27. november 2012 Forfatter #4 Skrevet 27. november 2012 (endret) Takk for svar! Står 0,- på utstyr/medisiner, og 307,- på "egenandel-polikliniske takster".. Da ringer jeg og hører med de i morgen, så finner jeg nok ut av det. Er jo ikke mye penger akkurat, det kom bare litt uventet.. Endret 27. november 2012 av ♥Klumpen og Lillesnuppa♥
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå