Gå til innhold

MØKK lei foreldrene mine og deres bedreviterholdning!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nei, jeg er ikke en perfekt datter! Jeg VET det nå, etter at jeg flyttet hjemmefra for 10 ÅR siden har jeg måttet høre på hvilken fæl person jeg er, hvor dårlig jeg er til å ta fornuftige valg i livet, at jeg er løs, at jeg jobber for lite, og staaakkars barnet mitt som må leve med meg!

Jeg er så utrolig lei.

Er det virkelig så ille å ikke ha advokatutdannelse, men trives med å jobbe som sykepleier?

Er det så fælt at jeg ikke bor med faren til barnet mitt, men har kjæreste som ikke bor med oss? (De liker ham ikke fordi han ikke er norsk)

Gjør det virkelig noe om jeg bruker kveldene barnet mitt er på overnatting (1-2 kvelder i mnd) på å gjøre akkurat som det passer meg, selv om jeg velger å bare være hjemme med kjæresten?

Gjør det noe at jeg bor i leilighet og ikke har hus på landet eller diger bil? Jeg har ikke lappen en gang! Kriiise...

Jeg vet jeg høres sinnsykt barnslig ut, men alvorlig talt, jeg er så LEI. Tenk om jeg bare en gang kunne fått høre at jeg har gjort noe bra? Sukk...

Anonym poster: 66e06c82ec7f5ad87793615d01733836

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er akkurat som å høre min mor når hun først setter igang! Du er ikke alene i båten! :(

Anonym poster: 90dcea6a1ab9a2a44864abe7c4b5411d

Skrevet

Mye av dette var jo fryktelig trist å lese, men én ting gjorde at jeg bare må le av dem.

Du er "bare" sykepleier!

Jeg skjønner at foreldre vil gjøre det de kan for å få barna sine til å ta utdannelse og få seg en god jobb i steden for å drive dank og leve på NAV (hvis det hadde vært det du gjorde), men at det ikke er bra nok å være sykepleier er jo bare komisk!

Jeg skjønner selvsagt at du ikke klarer å le av det, men for meg ble dette bare usakelig.

Har du forsøkt å fortelle dem hvor mye det sårer deg at de sier slikt? Jeg ønsker ikke å unnskylde dem, men det er ikke sikkert de er klar over hvordan de sier ting og hvilken virkning det har på deg.

Jeg håper du orker å ta en oppvask med dem så du får det bedre. De har mye å tape hvis du etter hvert ikke gidder å ha noe med dem å gjøre.

Lykke til!

Skrevet

Hei, vet ikke hva dine foreldre jobber med, men å være sykepleier er ganske bra. Du jobber med mennesker som trenger hjelp, dermed er DU en god person med mange verdifulle egenskaper. Noe foreldrene dine tydeligvis ikke har...Å være en sykepleier er ikke bare bare. Det er en krevende jobb.

Du får si til dem at målet ditt er ikke å bli som sånn dem...Det gjorde jeg med min mor, og da holdt hun kjeft.

Anonym poster: 47e0d83c6a1311ee095217e5c3993876

Skrevet

Det har jeg prøvd ja, slengte det i trynet på mora mi for noen år siden, fikk bare tilbake at det visst aldri kom til å bli folk av meg.

HI

Gjest Antarctica
Skrevet

Syns du høres ut som en skikkelig A4-person, og foreldra dine bør være aldeles fornøyde. Hva venta de? Doktorgrad og villa i utlandet!??

Skrevet

Det har jeg prøvd ja, slengte det i trynet på mora mi for noen år siden, fikk bare tilbake at det visst aldri kom til å bli folk av meg.

HI

Da får du si til dem at det har blitt bedre menneske av deg allerede. Du er sterk og står for det du mener er riktig for deg og din famile. Jeg har opplevd det selv med min mor og mer negative ting hun kommer mer, jo sterkere ble jeg. Jeg vet hva jeg står for og jeg vet hva mine verdigheter er.

Du er en voksen person. Ikke la henne ødelegge deg. Da vil du ødelegge deg selv og barnet ditt.

Anonym poster: 47e0d83c6a1311ee095217e5c3993876

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...