Anonym bruker Skrevet 27. november 2012 #1 Skrevet 27. november 2012 Mannen min og jeg harvært sammmen i flere år. Har en datter på 2 år. Etter at jenta kom til verden slet vi en del med å bli en familie på 3. Var stortsett jeg og jenta som gjorde våre ting, mens han gjorde sitt. Det ente ettervert med at vi flyttet fra hverandre. Men har funnet ut at vi skal få ting til å fungere, og flyttet da sammen igjenn. mens vi ikke bodde sammen, men enda var kjærester flørtet han mye med andre damer, dette tilgia jeg ham for. Men i ettertid har jeg funnet ut at han hadde en flørt med ei dame mens vi enda bodde sammen å jobbet med problemene våre, om di hadde sex eller ikke vet jeg ikke, men spiller ingen rolle for han har brutt tilliten uansett. Hvordan skal jeg kunne stole på ham igjenn? Hadde jeg vist om dette hadde jeg ikke flyttet tilbake... Når vi flyttet sist hadde ikke barnet mitt noe serlig forhold til faren....veldig mamma dalt, noe som gjorde flyttingen enkel. Men nåhar faren og jenta fått et mye bedre forhold, noe som gjør at mye av grunnen jeg vil at dette skal funke er pga henne. Off er ikke enkelt. Vil at ting skal fungere, men er mistenksom og redd hele tiden for at han skal såre meg ennå mer:( Elsker han og vil at vi skal få det slik vi en gang hadde..... Anonym poster: afa8dc4d09df226a2e0c43a5d744a482
♥Nemi♥ Skrevet 27. november 2012 #2 Skrevet 27. november 2012 Må nok dessverre bare ta tiden som hjelp. Dere må jobbe hardt, og han må ha åpne kort.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå