Gå til innhold

Konklusjon

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dette må bare ut. Sitter og kikker gjennom trådene her, i anonymforumet. Og det slår meg; her er det jammen mye forskjellige mennesketyper, aldersgrupper... Samtidig lurer jeg på om en type innlegg virkelig ER nødvendig...?

Siste eksempel; leser en alvorlig, nær og trist tråd om en som har mistet mannen sin, en tråd som er verdt å lese, som får en til å tenke over enkelte ting i sitt eget liv. Det gjør noe med en, og en lærer noe av dem.

Så har man de andre trådene, som omhandler barn og omsorg, man lærer noe der også og kan kjenne seg igjen, gi svar, være hjelpsomme overfor hverandre.

Til sist kommer en kategori som jeg ikke fatter har noe her inne å gjøre. Om onani i det sekund man skriver innlegget, om vannvittige seksuelle spørsmål - ja i mitt hode bare tull og tøys, av kjedsommelighet tro? Eks: "Leste dette i avisen nå, MÅTTE bare fingre meg". Javel, det blåser vel jeg i, og jeg regner med at resten av Norge blåser i det også...

Noen mener sikkert slike innlegg også passer inn her, jeg mener det blir altfor dumt og simpelt. Evt, hva med å opprette en egen kategori for slikt søl?

Anonym poster: cfefe4aed2b9c5a99f505bb3124c9a42

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Enig i at det er mye fjas her. Den tråden som du nevner, kan folk spare seg for!

Men på den annen side, det kan bli for seriøst også. Det er gøy å tulle og le litt også.

Skrevet

En egen kategori ville ført til at ingen leste det og da har ikke de som starter slike tråder oppnådd det de ville...

Ellers går jeg aldri inn på tråder av typen "jeg har mistet mannen min", "i dag fikk jeg kreftdiagnosen", eller "barnet mitt har en svulst" osv. Dette skaper unødvendig angst hos meg så det orker jeg rett og slett ikke lese. Skjønner selvsagt at disse har behov for støtte, men jeg er ikke den som gir dem det.

Synes det bør være ganske stor takhøyde om temaer på anonym, men er enig med at onani, knulling, utroskap (de ekstreme versjonene) og andre tullete, seksuelle ting blir for dumt. Jeg går ikke inn på de trådene. Ignorerer det rett og slett.

Vi kan jo selv (stort sett) velge hva vi leser og i alle fall vier oppmerksomhet/svarer på.

Så lenge disse kuksugerinnleggene får 76 svar vil de fortsette.

Anonym poster: 2336b7f07af173b286457d6de41b75d2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...