Gå til innhold

det er for mye nå.

Anbefalte innlegg

Skrevet

er så mange ting nå som gjør at jeg er sliten.

gruer meg til sånn til jul. mannen krangler sånn med foreldra sine. og helvette er satt igang. mannen krangler så busta flyr med foreldra sine.

morfaren min er alvorlig syk på sykehuset. gammel og syk. hatt vann i lungene nå. høy feber i over en uke. klarer ikke gå. legene tror han ikke har lenge igjen,..

jobben min er ikke lett da sjefen min ikke er den beste, holder igjen penger, nekter meg mine rettigheter, arbeidtilsynet ser på saken.

nylig operert som er infeksjon i såret, mye smerte,

jeg prøver alt jeg kan å gjøre alle glade. men jeg er så sliten nå så vet ikke hvor og når jeg knekker sammen fordi ejg er sliten.

vi har to små barn som krever sitt.

jeg skal til legen etterpå heldigvis.

dagens utblåsning.

Anonym poster: cbdfd711406f7c5685876dbe7c4ad7dc

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ta vare på deg selv!

Anonym poster: 230099745d3fadc575d2706a2877057a

Skrevet

Ta vare på deg selv!

jeg prøver men det er ikke lett,. alt er bare vanskelig. jeg har ikke energi nok til å være der for alle + meg selv.

Anonym poster: 726c59fd1725f1610f167bcb4b63076f

Skrevet

Vært der, hvor alt ble for mye. Var det ikke det ene, så var det det andre. Når en ting ble løst og vi trodde vi endelig var på rett vei, så skjedde noe verre! Nå har det vært rolig her noen uker, håper det er stabilt nå. Det blir det for deg også. Se på hva som er viktig at du skal bruke energi på og sorter energien din. Velg dine kamper, de som ikke betyr noe, som ikke har påvirkning på "alt" lar du vær. Pust med magen og ta noen stunder hvor du lener deg tilbake og prøver få overblikk over situasjonen NÅ. Føl at du har kontroll, selvom du ikke har det i alt. Legg planer, plan A og B, det gir kontroll og en følelse av mestring og trygghet. Lykke til!

Skrevet

Stor klem til deg, virker som du er midt i stormen naa, husk ting vil roe seg etterhvert og det er alltid en lys i tunnelen selv om den virker fjern :) Ta deg litt "meg-tid", trenger ikke vare lenge av gangen, hvor mannen eller noen andre har barna og du kan hente deg inn igjen, 30 min- par timer. En god bok, lang bad, en lur, tur til en cafe, joggetur, hva som helst som hjelper deg hente deg inn igjen.

Anonym poster: 92b8ee53151a6aff690ad8d685d6c9aa

Skrevet

Du skal ikke ta vare på alle andre nå, du skal ta vare på deg selv. Det er det som er viktig nå.

Skrevet

Åh, nå fikk jeg lyst til å stikke bortom deg med hjemmelaget middag til en hel uke, vaske og styre så du og ungene kan besøke morfar og oldefar på sykehuset. Nå er det viktig at du prioriterer riktig. Man vet aldri hvor lenge man har sine besteforeldre og ekstra utsatt er man når de er syke..

Sykmeld deg i dag. Glem sjefen for en liten stund. Du er jo åpenbart ikke 100 frisk selv?

La mannen ta denne kampen med foreldrene sine, prøv å ikke involver deg selv om det kan være vanskelig. Du blir bare enda mer utmattet av dårlig stemning. Syt litt til legen, det er lov iblant!

La mannen få svette godt og ta sin del av børen. Har du familie og gode venner som kan avlaste deg litt? Hva angår husarbeid, juleinnkjøp, barnepass osv..? Bruk dem!

Husk; it takes a village sometimes..

Det ordner seg uansett! :)

God klem

Skrevet

Åh, nå fikk jeg lyst til å stikke bortom deg med hjemmelaget middag til en hel uke, vaske og styre så du og ungene kan besøke morfar og oldefar på sykehuset. Nå er det viktig at du prioriterer riktig. Man vet aldri hvor lenge man har sine besteforeldre og ekstra utsatt er man når de er syke..

Sykmeld deg i dag. Glem sjefen for en liten stund. Du er jo åpenbart ikke 100 frisk selv?

La mannen ta denne kampen med foreldrene sine, prøv å ikke involver deg selv om det kan være vanskelig. Du blir bare enda mer utmattet av dårlig stemning. Syt litt til legen, det er lov iblant!

La mannen få svette godt og ta sin del av børen. Har du familie og gode venner som kan avlaste deg litt? Hva angår husarbeid, juleinnkjøp, barnepass osv..? Bruk dem!

Husk; it takes a village sometimes..

Det ordner seg uansett! :)

God klem

takk for snille ord,.

husarbeid og andre ting tar mannnen, sender også ungene litt til min mor innimellom for å få slappe av.

mannen er overhode ikke flink i huset. han klarer ikke vaske klær eller holde det ryddig, eller noe som ligner ryddig, han vil se på tv.

jeg skal be omsykmelding. jeg har det ikke bra.

jeg vil gjerne har fred og ro til etter jul... jula gjør at det blir mer stress. jeg er den som pleier å ta vare på andre før meg selv.

Anonym poster: 726c59fd1725f1610f167bcb4b63076f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...