Gå til innhold

Er det noen som har studert på NKS/NKI?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg tenker på å ta Bedriftsøkonom. Dyrt(80 000 kr) men er det mulighet å få jobb etterpå tro?

Hilsen frustrert arbeidsløs!

Anonym poster: 145215ce605cf2523bc6e9345fe2efb2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Føler det blir litt sett ned på når jeg forteller jeg tok journalistikk gjennom NKS. Lærte mye, men får ikke akkurat jobb. Tar for øvrig økonomi og adm. nå ved et vanlig universitet. Ingen obligatorisk oppmøte utenom eksamen. Det er minst like greit. Og 79000 billigere...

Anonym poster: c2000e91ba2506f287869dd3cb0c3261

Skrevet

Føler det blir litt sett ned på når jeg forteller jeg tok journalistikk gjennom NKS. Lærte mye, men får ikke akkurat jobb. Tar for øvrig økonomi og adm. nå ved et vanlig universitet. Ingen obligatorisk oppmøte utenom eksamen. Det er minst like greit. Og 79000 billigere...

Nei æsj, så kjedelig!

Jeg tenker at så lenge man har gjennomført og tatt obligatorisk eksamen bør det da være like gyldig? Det skal da være samme pensum!

Det er ikke alle som bor nær universitet/høyskole og med familie har man mindre valg :(

HI

Skrevet

Helt enig med deg, eksamen er eksamen, og dessuten var det på hio jeg tok eksamen, men har fått inntrykk av flere jeg har vært på intervju hos at fjernstudier er for de som er for late til å gå på normal skole. Har vært skuffende. Jeg bor heller ikke nær noe universitet, men reiser bort de tre dagene eksamen er. Er jo ikke så langt, men 2,5 timer å kjøre hver vei. Men undervisningen får jeg ikke fulgt. Det er tre år siden sist jeg søkte på jobb så det kan jo hende at nettstudier har høyere status nå.

Skrevet

Det er synd det er sånn da. Jeg leste i dag på HIST sine nettsider der en student innen IT fikk jobb i Domstolen like etter fullført studie, og en annen kom rett ut i god jobb etter nettstudiene. Dette var 3 åring nettstudie da, kanskje det er mer akseptert?

Jeg tenker litt sånn at man trenger veldig selvdisiplin for å ta nettstudier og det viser jo da egentlig en god egenskap også.

Nei dette var deprimerende!

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...