Anonym bruker Skrevet 27. november 2012 #1 Skrevet 27. november 2012 I natt har babyen på 7 måneder vært snill med mammaen og sovet godt pluss sovet lenge. Men når jeg går for å hente henne så ser jeg at hun har sparket av seg sokkene pluss sparket bort sprinkelbeskytteren. Hun hadde tatt den ene foten ut en sprinkel og inn en annen en. Hun var kald på føttene og helt lilla på den foten som hadde ligget sånn i klem. Hun rørte på tærne og reagerte på berøring så jeg har massert foten sånn at den ikke var så lilla lengre og tatt på henne ullsokker. Men hvor lenge burde jeg være obs på foten hennes? Hva burde jeg se etter? Og kan noen vær så snill tipse meg om sprinkelbeskytter som ikke lar seg dyttes ned/sparkes bort? Anonym poster: 39966956999918206e8ba3fcd4060dca
Love my kidz Skrevet 27. november 2012 #2 Skrevet 27. november 2012 Jøss, imponert over hva hun faktisk klarte! Men stakkars liten da.. men trøst deg med at hvis hun hadde hatt vondt så hadde hun skreket og vekt deg. Hva med å lage egen beskytter? Sy stoff over stiv papp f.eks.
Mistletoe and wine Skrevet 27. november 2012 #3 Skrevet 27. november 2012 Hun er ikke den første som klarer noe slikt, og sikkert ikke den siste. Du merker fort hvis noe ikke er som det skal, gikk nok helt fint
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå