Gå til innhold

Thou shalt know me by my julekuk


Anbefalte innlegg

Gjest cunning stunts
Skrevet

Herved trår jeg inn i julestemning med høye snøtunge graner og økende smørhandel. Dette markeres med julenick, as always, men jeg husker ikke hvor jeg har rota bort kontoen med "intimnissemor", ergo er jeg i år utstyrt med julekuk.

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Ah, tenkte på julekukene dine på vei til jobb i dag faktisk, de pleier liksom å innlede julebaksten - Det er på tide!

 

Ps: bilde! (klapp. klapp, klapp), bilde! (klapp, klapp, klapp) osv...

Endret av weihnachtmarkblomstre
Gjest cunning stunts
Skrevet

Fine nesten-hodefoting!

Hvordan laster jeg opp bilde egt? Får bare "feil format" uanfaansett.

Skrevet

Fine nesten-hodefoting!

Hvordan laster jeg opp bilde egt? Får bare "feil format" uanfaansett.

Hodefotingbildet jeg har på andre profilen er et jeg har tatt selv, det måtte jeg forminske ganske masse for å få lov å bruke (for mange bits/for god oppløsning eller noe). Pipestilknissejenta er henta fra nett og smøg rett inn (sikkert fordi hu er så tynn).

Gjest cunning stunts
Skrevet

Fine nesten-hodefoting!

Hvordan laster jeg opp bilde egt? Får bare "feil format" uanfaansett.

Hodefotingbildet jeg har på andre profilen er et jeg har tatt selv, det måtte jeg forminske ganske masse for å få lov å bruke (for mange bits/for god oppløsning eller noe). Pipestilknissejenta er henta fra nett og smøg rett inn (sikkert fordi hu er så tynn).

Men må du mellomlagre det fra nett til maskin? Når den skal browse vil den tydeligvis bare se på mine egne greier?
Skrevet

Men må du mellomlagre det fra nett til maskin? Når den skal browse vil den tydeligvis bare se på mine egne greier?

Ja, jeg mellomlagrer fra nett til maskin.

Skrevet

Brått følte jeg meg utenfor i en ukjent og skremmende verden med bare fremmede!

Gjest Tullmusa83
Skrevet

Vurderer å lage meg en juleprofill, men servut som man må a bilde da.

Skrevet

Når starter julen?

 

For om jeg venter en uke til blir dagens kuk til en julekuk?

 

Da snakker jeg ekte kuk, altså.

Gjest cunning stunts
Skrevet

Vurderer å lage meg en juleprofill, men servut som man må a bilde da.

Næsjda, men det finnes mye morsomt julestæsj ute på det store julenettet!
Gjest cunning stunts
Skrevet

Når starter julen?

 

For om jeg venter en uke til blir dagens kuk til en julekuk?

 

Da snakker jeg ekte kuk, altså.

Julen starter nå, for nå er julesnøværet her. Ergo, dagens kuk kan godt være julekuk.
Skrevet

Ehm, hvordan ser egentlig en julekuk ut?

 

Har den skjegg, topplue eller røde og grønne kuler? Eller er den bare klar og stor og synes over taket der a jordmor Matja bor?

 

Jeg tror nemlig ikke jeg har sett en julekuk før, med unntak av den far i huset varter opp med på julaften, og den ser jo ut akkurat som den pleier ellers i året.

Gjest cunning stunts
Skrevet

Ehm, hvordan ser egentlig en julekuk ut?

 

Har den skjegg, topplue eller røde og grønne kuler? Eller er den bare klar og stor og synes over taket der a jordmor Matja bor?

 

Jeg tror nemlig ikke jeg har sett en julekuk før, med unntak av den far i huset varter opp med på julaften, og den ser jo ut akkurat som den pleier ellers i året.

Faktisk er den lett gyllenbrun og litt utflytende, før den stivner. Ellers stemmer jeg for klar og stor over taket der a jordmor Matja bor.
Skrevet

En julekuk er en vanlig kuk, men som gjør at du hører en heftig verson av "Jinglebells" i hodet med en gang du ser den.

 

Det er jævelig slitsomt i lengden hvis sangen ikke blir borte.

Skrevet

Brått følte jeg meg utenfor i en ukjent og skremmende verden med bare fremmede!

Er vi ikke ganske åpenbare? (De fleste iallefall?)
Skrevet

Brått følte jeg meg utenfor i en ukjent og skremmende verden med bare fremmede!

Er vi ikke ganske åpenbare? (De fleste iallefall?)

 

Jeg er også superforvirret. Den eneste åpenbare var deg, egentlig. Er nesten ubehagelig.

Gjest Julepølsevev!
Skrevet (endret)

Jeg er også superforvirret. Den eneste åpenbare var deg, egentlig. Er nesten ubehagelig.

 

Jeg derimot aner ikke hvem du er!

Men kanskje jeg ikke burde snakke så høyt, fordi er usikker på om dere vet hvem jeg er ;)

Endret av Julepølsevev!
Skrevet

Haha, vi er anonyme igjen..

Skrevet

Jeg er helt lost jeg, skal ikke mere til for å forvirre en stakkars sjel... :P

Skrevet

Ja, det er verre enn anonymforum, detektiven i meg finner nok løsningen før romjulen.

Skrevet

Brått følte jeg meg utenfor i en ukjent og skremmende verden med bare fremmede!

Er vi ikke ganske åpenbare? (De fleste iallefall?)

 

....Jesus?

 

Sånn apropos åpenbaringer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...