mandel i grøten Skrevet 27. november 2012 #1 Skrevet 27. november 2012 Da skal jeg ut og klippe kranseting! Og sende kransetingpakke til mammaen min som ikke har slikt i hagen sin;-)
weihnachtmarkblomstre Skrevet 27. november 2012 #2 Skrevet 27. november 2012 (endret) Heldige mamman! Jeg har fått Summerbird-kalender av mannen, heldige meg Endret 27. november 2012 av weihnachtmarkblomstre
weihnachtmarkblomstre Skrevet 27. november 2012 #3 Skrevet 27. november 2012 Da skal jeg ut og klippe kranseting! Og sende kransetingpakke til mammaen min som ikke har slikt i hagen sin;-) Også må du fikse profilbilde til mandelen!
Gjest fjernet-medlem-1402 Skrevet 27. november 2012 #4 Skrevet 27. november 2012 Æsj, hjernen min er blitt til våt bomull over natta, øyelokkene henger tungt, kroppen likedan og fantasien er reist på ferie... Klarer ikke å finne på et nick som er julerelatert... Er det tegn på at jeg burde ha juleferie snart?
Gjest cunning stunts Skrevet 27. november 2012 #5 Skrevet 27. november 2012 Æsj, hjernen min er blitt til våt bomull over natta, øyelokkene henger tungt, kroppen likedan og fantasien er reist på ferie... Klarer ikke å finne på et nick som er julerelatert... Er det tegn på at jeg burde ha juleferie snart? Fru Nissentott?
Gjest Julepølsevev! Skrevet 27. november 2012 #6 Skrevet 27. november 2012 Å jul med din glede! Her laver snøen ned og naboen har allerede hengt opp julegardinene, så det er absolutt på sin plass med julenickene nå
Gjest cunning stunts Skrevet 27. november 2012 #7 Skrevet 27. november 2012 Superlekkersnøvær! Man skulle vøri fire år i november..
Gjest Julepølsevev! Skrevet 27. november 2012 #8 Skrevet 27. november 2012 Det snør himmelsk korrekturlakk over feilstavet sommer.
Studine mevik Skrevet 27. november 2012 #9 Skrevet 27. november 2012 Julenick må jeg ha. Går i tenkeboksen sammen med matteoppgavene mine. Jeg tenker ikke noe særlig på jul før jeg er ferdig med eksamen, men julestemningen er på plass til tross for mangel på snø og julepynt
Mistletoe and wine Skrevet 27. november 2012 #10 Skrevet 27. november 2012 Æsj, hjernen min er blitt til våt bomull over natta, øyelokkene henger tungt, kroppen likedan og fantasien er reist på ferie... Klarer ikke å finne på et nick som er julerelatert... Er det tegn på at jeg burde ha juleferie snart? Fru Nissentott? Etter å ha blitt kastet ut av forumet etter å ha byttet nick, er jeg nå tilbake igjen i ny juledrakt
Gjest cunning stunts Skrevet 27. november 2012 #12 Skrevet 27. november 2012 Æsj, hjernen min er blitt til våt bomull over natta, øyelokkene henger tungt, kroppen likedan og fantasien er reist på ferie... Klarer ikke å finne på et nick som er julerelatert... Er det tegn på at jeg burde ha juleferie snart? Fru Nissentott? Etter å ha blitt kastet ut av forumet etter å ha byttet nick, er jeg nå tilbake igjen i ny juledrakt Det der var jo knallbra, og bildet også, grattis!
Gjest cunning stunts Skrevet 27. november 2012 #13 Skrevet 27. november 2012 woho, dette var moro gitt Ikke sant? Jeg nekter å oppfatte evt ironi, det er ingenting ironisk med julen.
Studine mevik Skrevet 27. november 2012 #14 Skrevet 27. november 2012 woho, dette var moro gitt Ikke sant? Jeg nekter å oppfatte evt ironi, det er ingenting ironisk med julen. Ingen ironi fra min side. Jeg elsker jul, men i år blir det ikke jul i heimen før ho mor er ferdig med eksamen, så når jeg kan sitte her og drømme meg bort i jula og glemme eksamensnerver og lesing en stund så er jeg happy
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå