Gå til innhold

Var det lov med julenickene altså?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da skal jeg ut og klippe kranseting! Og sende kransetingpakke til mammaen min som ikke har slikt i hagen sin;-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Heldige mamman! Jeg har fått Summerbird-kalender av mannen, heldige meg :)

Endret av weihnachtmarkblomstre
Skrevet

Da skal jeg ut og klippe kranseting! Og sende kransetingpakke til mammaen min som ikke har slikt i hagen sin;-)

Også må du fikse profilbilde til mandelen!

Gjest fjernet-medlem-1402
Skrevet

Æsj, hjernen min er blitt til våt bomull over natta, øyelokkene henger tungt, kroppen likedan og fantasien er reist på ferie... Klarer ikke å finne på et nick som er julerelatert...

Er det tegn på at jeg burde ha juleferie snart?

Gjest cunning stunts
Skrevet

Æsj, hjernen min er blitt til våt bomull over natta, øyelokkene henger tungt, kroppen likedan og fantasien er reist på ferie... Klarer ikke å finne på et nick som er julerelatert...

Er det tegn på at jeg burde ha juleferie snart?

Fru Nissentott?
Gjest Julepølsevev!
Skrevet

Å jul med din glede! Her laver snøen ned og naboen har allerede hengt opp julegardinene, så det er absolutt på sin plass med julenickene nå :)

Gjest cunning stunts
Skrevet

Superlekkersnøvær! Man skulle vøri fire år i november..

Gjest Julepølsevev!
Skrevet

Det snør himmelsk korrekturlakk over feilstavet sommer.

Skrevet

Julenick må jeg ha. Går i tenkeboksen sammen med matteoppgavene mine.

Jeg tenker ikke noe særlig på jul før jeg er ferdig med eksamen, men julestemningen er på plass til tross for mangel på snø og julepynt

Skrevet
Æsj, hjernen min er blitt til våt bomull over natta, øyelokkene henger tungt, kroppen likedan og fantasien er reist på ferie... Klarer ikke å finne på et nick som er julerelatert... Er det tegn på at jeg burde ha juleferie snart?
Fru Nissentott?

Etter å ha blitt kastet ut av forumet etter å ha byttet nick, er jeg nå tilbake igjen i ny juledrakt ;)

Gjest cunning stunts
Skrevet
Æsj, hjernen min er blitt til våt bomull over natta, øyelokkene henger tungt, kroppen likedan og fantasien er reist på ferie... Klarer ikke å finne på et nick som er julerelatert... Er det tegn på at jeg burde ha juleferie snart?
Fru Nissentott?

Etter å ha blitt kastet ut av forumet etter å ha byttet nick, er jeg nå tilbake igjen i ny juledrakt ;)

Det der var jo knallbra, og bildet også, grattis!
Gjest cunning stunts
Skrevet

woho, dette var moro gitt

Ikke sant? Jeg nekter å oppfatte evt ironi, det er ingenting ironisk med julen.
Skrevet

woho, dette var moro gitt

Ikke sant? Jeg nekter å oppfatte evt ironi, det er ingenting ironisk med julen.

Ingen ironi fra min side. Jeg elsker jul, men i år blir det ikke jul i heimen før ho mor er ferdig med eksamen, så når jeg kan sitte her og drømme meg bort i jula og glemme eksamensnerver og lesing en stund så er jeg happy

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...