Cruella De Vil Skrevet 27. november 2012 #26 Skrevet 27. november 2012 (endret) "Spiren" og lignende tåpelige navn om fosteret i magen. "Prins", "prinsesse" og "lillegull" får jeg også helt vondt av å lese... Endret 27. november 2012 av minni75
PintSizedDictator Skrevet 27. november 2012 #27 Skrevet 27. november 2012 Gubben...*grøss* Fitte.... jeg har aldri sett det ordet brukt andre steder i så stor kvanta som her. Det er mange andre ord, men jeg kommer ikke på noen nå fordi jeg hengte meg opp i at Pashla ikke liker bruken av ordet minien. Det er søtt tenk D:
Aliena Skrevet 27. november 2012 #28 Skrevet 27. november 2012 De som omtaler barnet for h*h for å anonymisere. Utrolig slitsomt å lese av en eller annen grunn. Og totalt poengløst. Ellers er jeg enig med dere andre om gubben, sambo, prins/prinsessa, mini, og mammahjertet. For ikke å snakke om de som skriver deprisjon i stedet for depresjon.
det er berre mordi Skrevet 27. november 2012 #29 Skrevet 27. november 2012 og sitvasjon! Ellers folk som skriver barne hage og frokost blanding.. m.m.
Anonym bruker Skrevet 27. november 2012 #30 Skrevet 27. november 2012 Svigersøster og svigerbror.... Fryyyyyktelig vanskelig det der med svigerinne og svoger altså! (Og generelt det at man lett kan fordummes av å henge her for mye - men samtidig så er det jo også ganske så underholdene..) Anonym poster: 7c8eb7c9774d9a1cbc5606418287f989 Både svigersøster og svigerbror er tillatt i ordboken så det er ikke feil i det minste http://www.nob-ordbo...&ordbok=bokmaal http://www.nob-ordbo...&ordbok=bokmaal Anonym poster: 3ffef8991916b17239f42657e2f8bc9b Ante ikke at det var lov å bruke, my mistake, men synes fortsatt det høres helt gyselig ut! Men er nok som flere nevner her, dialektbetingede utrykk. Rundt her hvor jeg bor er det de færreste som bruker disse uttrykkene, så de få som gjør det får stadig bemerkninger fordi det blir oppfatta som feil. Anonym poster: 7c8eb7c9774d9a1cbc5606418287f989
Gjest Antarctica Skrevet 27. november 2012 #31 Skrevet 27. november 2012 Heisan, khm, jeg har nylig lovet å ha sex med deg! (I en annen tråd der man måtte nevne hvilket nick man kunne tenkes å gå på kafe med, henholdsvis ha sex med og masse annet...) Joda så den, skjønte ikke helt hvor du ville med det du skreiv så måtte finne det og lese siden jeg egentlig ble sittende som ett stort spørsmålstegn!Men så det var noen flere som hadde nevn han "mannen" her inne...noe som egentlig sier meg at valgmulighetene ikke er store! Ble jeg slengt litt tilbake til ungdommen min der jeg fikk beskjed at om jeg var den siste mannen i verden ble det ikke noe på meg! Tydeligvis er det bedre og være eneste mannen på DIB... Jaja, blant de blinde er den enøyde konge !!
Gjest Vicky Pollard Skrevet 27. november 2012 #32 Skrevet 27. november 2012 Sambo,ikm og el-slim! Bjæk!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå