Anne-B. Skrevet 26. november 2012 #1 Skrevet 26. november 2012 Jeg hater så hinsides denne teite trangen til å utsette all tekstlig produksjon til dagene før det hele skal leveres eller presenteres. Denne gangen er det attpåtil for et forskermiljø, jeg skal ut og leke med de store gutta. Jeg forventer pinlig stillhet og/eller kritiske spørsmål som kommer til å svi baconet mitt der framme på podiet, mens min nervøse pesing blafrer ut over salen og sender gys og grøss og gru over tilhørerne. Ich schrei von Zeelen Angst auf Dir, mein Gott. Dette er alvor, ateisten ber til Gud. Hulk! Jeg har vært syk og langt nede, a la "jeg er dum og inte-lligent og til ingen nytte for samfunnet." Gråte eller le? Ikke har jeg noe drekke heller.
Gjest sug lut Skrevet 26. november 2012 #2 Skrevet 26. november 2012 Du er så smart at de merker det ikke. Klart, de må pisse revir og være akademisk slibrige, men det er ikke fordi du har gjort en dårlig jobb, nødvendigvis. Schlapp av, din metode har funka i femogførti år for meg.
Gjest sug lut Skrevet 26. november 2012 #3 Skrevet 26. november 2012 Forresten, er det noe Goethe-saker du siterer eller er det eget bryst-sugd?
Anne-B. Skrevet 26. november 2012 Forfatter #4 Skrevet 26. november 2012 Det er jo samtidig ulidelig spennende, da! I den amerikanske filmatiseringen treffer jeg på en akademiker under buffeten på kvelden, som ønsker å være min mentor, og gir meg jobb med en gang.
Anne-B. Skrevet 26. november 2012 Forfatter #5 Skrevet 26. november 2012 Forresten, er det noe Goethe-saker du siterer eller er det eget bryst-sugd? Det er nok fritt sitert etter noen års erfaring med Bach og hans sønner. I korsammenheng.
Anne-B. Skrevet 26. november 2012 Forfatter #6 Skrevet 26. november 2012 Akkurat den frasen med sjeleangst er fra Matteuspasjonen av Carl Pilip Emmanuel Bach, ved nærmere ettertanke. "Ich bin gebeugt, Ich bin geslagen. Ich screi von Zeelen Angst auf Dir." Veldig fint stykke, var med og sang på en oppsetning i påska hjemme. Fant ikke akkurat det på youtube, men her en en liten snutt med Windsbacher Knabenchor fra en annen del av pasjonen: http://m.youtube.com/watch?v=jbsE9xg7xgo
Gjest BoreAngenue Skrevet 26. november 2012 #8 Skrevet 26. november 2012 Charakterystyka Cechy typu utiyn
Gjest BoreAngenue Skrevet 26. november 2012 #9 Skrevet 26. november 2012 Charakterystyka Cechy wariancie utiyn
Gjest BoreAngenue Skrevet 26. november 2012 #10 Skrevet 26. november 2012 Charakterystyka Cechy modela utiyn
Gjest BoreAngenue Skrevet 26. november 2012 #11 Skrevet 26. november 2012 Portret Cechy wariancie utiyn
Gjest BoreAngenue Skrevet 26. november 2012 #12 Skrevet 26. november 2012 Sylwetka Cechy rodzaju utiyn
Gjest BoreAngenue Skrevet 26. november 2012 #13 Skrevet 26. november 2012 Portret Cechy gatunku utiyn
Gjest BoreAngenue Skrevet 26. november 2012 #14 Skrevet 26. november 2012 Charakterystyka Cechy modelu utiyn
Gjest BoreAngenue Skrevet 26. november 2012 #15 Skrevet 26. november 2012 Sylwetka Cechy gatunku utiyn
Gjest BoreAngenue Skrevet 26. november 2012 #16 Skrevet 26. november 2012 Portret Cechy gatunku utiyn
Gjest BoreAngenue Skrevet 26. november 2012 #18 Skrevet 26. november 2012 Charakterystyka Cechy modelu utiyn
Gjest sug lut Skrevet 27. november 2012 #19 Skrevet 27. november 2012 Det er jo samtidig ulidelig spennende, da! I den amerikanske filmatiseringen treffer jeg på en akademiker under buffeten på kvelden, som ønsker å være min mentor, og gir meg jobb med en gang. I hodet mitt nå (det er tidlig...) ble dette til sånn ordentlig UNDER buffeten, dvs under langbordet. Det ble kanskje mer fransk farse enn romcom.
Anne-B. Skrevet 27. november 2012 Forfatter #20 Skrevet 27. november 2012 Det er jo samtidig ulidelig spennende, da! I den amerikanske filmatiseringen treffer jeg på en akademiker under buffeten på kvelden, som ønsker å være min mentor, og gir meg jobb med en gang. I hodet mitt nå (det er tidlig...) ble dette til sånn ordentlig UNDER buffeten, dvs under langbordet. Det ble kanskje mer fransk farse enn romcom. Man vet jo aldri! Oh la la, sacre bleu!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå