Anonym bruker Skrevet 26. november 2012 #1 Skrevet 26. november 2012 Gutten vår har fått et prikkete utslett på kroppen. I går var det mest på beina, men i dag har det spredd seg mer til armer og overkropp. Ingenting i ansiktet. Han er i god form og har ikke feber (og har heller ikke hatt det). Prikkene er små og svakt røde. JA vi skal ringe legen i morgen, men kanskje har noen litt erfaring her inne også? Anonym poster: db6462d1f1eafd9c1bf1099567af332b
Mamma til to guttegull Skrevet 26. november 2012 #2 Skrevet 26. november 2012 Vannkopper? Hos gutten min var det akkurat sånn det startet. Han ble skikkelig dårlig da det sto på som værst. Han var 23 mndr. Greit å være ferdig med det.
Pesta Skrevet 26. november 2012 #3 Skrevet 26. november 2012 Takk for svar. Må ikke vannkopper starte i ansiktet eller noe? Og det er jo ikke blemmer, men små prikker.. Ikke bare bare å tolke disse barnesykdommene altså Skulle forøvrig ikke poste som anonym i sted.
Mamma til to guttegull Skrevet 27. november 2012 #4 Skrevet 27. november 2012 Blemmene kom etterhvert hos lillegutt. Og det begynte på det ene beinet. Jeg synes også det er vanskelig å skille disse barnesykdommene, men siden det gikk vannkopper i barnehagen, var jeg ikke i tvil. Men det kan jo hende at det er noe annet barnet ditt har fått ...
sillyfilly og Olivia Skrevet 27. november 2012 #5 Skrevet 27. november 2012 Det er sikkert bare et virus utslett. Ikke noe å tenke på foreløpig. Så lenge barnet er i fin form.
Anonym bruker Skrevet 27. november 2012 #6 Skrevet 27. november 2012 Begge mine hadde vannkopper sist vinter og hos begge begynte det med utslett som først så ut som små røde prikker/myggstikk. De ble ikke væskefylte før etter 1-2 døgn. Ingen av de hadde feber og hadde god allmenntilstand. Anonym poster: 592b2bb699bdc7122a2623db2d8a0ec6
Pesta Skrevet 27. november 2012 #7 Skrevet 27. november 2012 Var hos legen i dag og hun mente det måtte være den fjerde barnesykdommen. Det ble tatt diverse prøver for å utelukke bakterier. Håper det betyr at vi nå er ferdig med den sykdommen ihvertfall Det hadde ikke vært stas med vannkopper i hus når vi nå har en liten en på 10 dager her..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå