Anonym bruker Skrevet 26. november 2012 #1 Skrevet 26. november 2012 e jo helt blåst, bondeknøl av høy rang Anonym poster: 678398d3f1b7742845345396d180f787
Anonym bruker Skrevet 26. november 2012 #2 Skrevet 26. november 2012 han er utrolig fin... Anonym poster: 19a919c58b0740b36e6382861ed863a8
Anonym bruker Skrevet 26. november 2012 #3 Skrevet 26. november 2012 Ja, liker spesielt sveisen hans, hei sveis Anonym poster: 678398d3f1b7742845345396d180f787
Anonym bruker Skrevet 26. november 2012 #4 Skrevet 26. november 2012 Minner meg om en parodi utført av Henrik Elvestad... Anonym poster: 746d1836b0af28daf7f22879164f4dff
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå