Anonym bruker Skrevet 26. november 2012 #1 Skrevet 26. november 2012 Er veldig usikker på dette med takkekort, og julekort, og hva jeg bør gjøre for at det ikke skal bli feil. Ungen er nesten 2 år, og pga. vanskeligheter med fødsel og endel stress i starten fikk jeg ikke sendt ut takkekort til alle de som hadde gitt gaver til oss. Noen julekort ble det i fjor, med bilde, og i dag fikk jeg fine barnehagebilder som jeg tenkte å lage kort av nå. SÅ hva burde jeg gjøre, sende julekort med bilde til alle som har gitt gaver i forbindelse med fødselen for 2 år siden, eller bare til familie og venner? Det er snakk om f.eks, naboen til bestemora mi som strikket sokker. Venner av mamma, og til og med venner av venner av mamma som kjøpte et par klesplagg til babyen. Naboer på stedet vi bodde da lille ble født, som vi ikke har kontakt med lenger annet enn at vi er venner på facebook. Hjelp Anonym poster: fdcc3cc5c562de59f95dcf34e85f3c4f
Anonym bruker Skrevet 26. november 2012 #2 Skrevet 26. november 2012 Hvis du ikke har sendt takkekort i løpet av de snart to årene som har gått er det bare rart om du gjør det nå. Anonym poster: c16cbe21c822cd9e616c5a2720479908
Mikkemafian Skrevet 26. november 2012 #3 Skrevet 26. november 2012 Hadde sent julekort i steden, og droppet takkekort så lenge etterpå..
Tyra79 Skrevet 26. november 2012 #4 Skrevet 26. november 2012 Hadde også sendt julekort til alle de som ga gave:-)
lowe+spire Skrevet 26. november 2012 #5 Skrevet 26. november 2012 Du sa vel takk når du fikk gavene? Da trenger du vel ikke å sende takkekort, iallefall ikke to år etter Send heller et julekort om du har lyst
TPK Skrevet 26. november 2012 #6 Skrevet 26. november 2012 Jeg hadde sendt julekort til de jeg kjenner. Altså ikke til noen jeg fikk gave av for 2 år siden, og ikke har snakket med siden.
Gjest ronja røverdatter Skrevet 26. november 2012 #7 Skrevet 26. november 2012 Send julekort hvor du samtidig kommer med en kort "beklagelse" for at det har tatt så lang tid, og så takker du for gaven med det samme.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå