Gjest Heartbroken Skrevet 26. november 2012 #1 Skrevet 26. november 2012 De siste kveldene har han vært så utrolig lei seg fra ca kl 20-23. Det er ingenting som er greit, ikke vil han ha pupp, ikke vil han kose og ikke vil (får) han sove. Han virker veldig trøtt, men sovner bare i korte perioder, 10-15 min, før han våkner og er like lei. Nå har han nettopp grått (hylt) seg i søvn og hikster litt enda i søvne. Noen som har forslag til hvordan vi kan få snudd dette, jeg syns så synd på den sinte/trøtte lille kroppen... Jeg tror ikke han har vondt, han er bare utilpass. Han er 4 uker, så han er jo så bitteliten og ikke lett å 'godsnakke' med.
Gjest Juliea - kukløsklan Skrevet 26. november 2012 #2 Skrevet 26. november 2012 Huffda stakkars lillevenn. Min var sånn og det viste seg å være kumelk allergi så hun reagerte på alt jeg spiste omtrent... Men kan jo bare være litt generelt smått ubehag også da. De har jo gjerne det disse små :S Ingen råd altså. Bare om det er magevondt skal visst sukkervann hjelpe. God bedring med bitteliten <3
Gjest Gullguttene Skrevet 26. november 2012 #3 Skrevet 26. november 2012 Når de er så små så er det vanlig med litt kveldsuro, trenger nødvendigvis ikke være noe du spiser. Det pleier å gå seg til, men det er helt normalt med ubehag i magen pga umodne tarmer. Prøv med litt sukkervann, hvis det ikke virker første gangen prøv med dobbel dose sukker.
Gjest Heartbroken Skrevet 26. november 2012 #4 Skrevet 26. november 2012 Han er blid og fornøyd resten av døgnet, så jeg tror ikke det er noe spesielt han reagerer på. Det virker heller ikke som det er knip, han er rett og slett bare utilpass. Kanskje det 'bare' er kveldsuro - håper i såfall at det snart går over for dette er ikke gøy for noen. Nå tok han endelig puppen og har spist godt, så får vi håpe det er over for denne gang. Nå pleier han å sove i 4-5 timer og det er jo kjempebra. Merker at de er lenge siden vi har hatt baby i hus ja, føler meg litt som en førstegangsmamma Tusen takk for svar - tar gjerne imot flere synspunkter fra andre også.
Gjest sug lut Skrevet 26. november 2012 #5 Skrevet 26. november 2012 Eldstemann her sovnet helst liggende på magen i armene vår i den perioden, mens man gikk sånn lett gyngende rundt. Ellers var bare alt feil og tristesse. Antakelig gjorde det ett eller annet positivt for magen/fordøyelsen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå