Gå til innhold

Dere med gutter, spes de med gutter på ca 6 år.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva kjøper dere i julegave/bursdagsgave til de?

Jeg vurderer et sånt stort fotballspill men usikker på om det er noe som vil bli brukt...

Anonym poster: 3735f338f96bca5393343f8ec8a41b93

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi skal kjøpe airhockey-spill... Synes sånne spill er en kjempeide å gi til jul. Hvis det ikke brukes så mye med det første, så gjør det sikkert det etterhvert. Vi voksne må jo uansett lære de små å leke manuelt, istedetfor bare å sitte å trykke på fjernkontroller, spill-kontroller osv.. Jeg ville kjøpt fotballspillet og lagt opp til turneringer i heimen for å introdusere spillet og varme det skikkelig opp :-)

Anonym poster: 7171fe4543d43c3efbc9e6df885248a8

Skrevet

Lego her også ja..

Anonym poster: 63fbcd725494fe673462945147f1d57a

Skrevet

Bilbane og nettbrett (kurio eller denver).

Skrevet

Vi har både Ipad og nintendo wii/ds men han er ikke et barn som sitter mye i ro. Så veldig sjelden det spilles. Han er stort sett ute eller leker med lego/ har venner på besøk. Han har enormt mye lego så vil prøve unngå det, men han ønsker seg jo skuten til Jack Sparrow da. Så føler det står mellom fotballspillet og skuten. Fotballspillet har han ikke prøvd men han ønsker seg det etter å ha sett det i et blad;)

Skrevet

Nå vet jeg ikke hvor du bor da, me guttungen min som blir 6 i januar, skal få rattkjelke, lego og radiostyrt bil, med masse blinkende lys og rotering... + sikkert litt klær.. har heldigvis barn som blir superglade for noe så enkelt som sokker :)

Skrevet

Nå vet jeg ikke hvor du bor da, me guttungen min som blir 6 i januar, skal få rattkjelke, lego og radiostyrt bil, med masse blinkende lys og rotering... + sikkert litt klær.. har heldigvis barn som blir superglade for noe så enkelt som sokker smile.png

Ja, står ikke på at han ikke blir glad for det han får;)

Den bilen: hvor har du kjøpt den? Lurer på jeg har sett reklame for den på tv?!

Skrevet

Slik fotballspill hvor spillerne er spiddet på pinner du kan snurre?

Det hadde min elsket, og jeg ønsker meg det faktisk jeg også.

Er det slik fotballspill som også finnes i ishocey-versjon, hadde det vært nesten like populært.

Men ellers er gutter i den alderen kjempe-lett å kjøpe gave til da det er kjempe mye kult å få.

Skrevet

Det er spill som også fins i ishockey versjon;) Enklere sette vekk i perioder når det ikke brukes;)

Skrevet

Lego!!!;) Lego i hele huset...! Får ho ble annet å, rattkjelke ihvertfall;)

Skrevet

Får ho ble annet= får jo noe annet

Gjest Antarctica
Skrevet

Brettspill er noe min seksåring elsker. Særlig "Den forsvunne diamant" og Junior-Monopol.

Skrevet

Kjøpte d til mine gutter i fjor og d har vært en knallsuksess både når de har hatt besøk.

Anonym poster: 1931a4d53501d7d2220e11f8956bdb2d

Skrevet

Vi har fak

Brettspill er noe min seksåring elsker. Særlig "Den forsvunne diamant" og Junior-Monopol.

Vi har faktisk kjøpt "Den forsvunnede diamant" til gutten vår til jul :) Har også kjøpt et nytt spill til ds3 og så skal vi kjøpe "Istid 4"-filmen. Han lo så han hiksta da vi så den på kino :)

Skrevet

Her er det Skylanders for alle penga.....

Skrevet

Ski?

Anonym poster: 01caded51f4d5b715ab43eb96c1f4605

Skrevet

Lego,skylanders,star wars!

Anonym poster: 8d4fe6fe9fbeb18aa4a7b85e38bf8942

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...