Anonym bruker Skrevet 26. november 2012 #1 Skrevet 26. november 2012 Hvilke her inne liker du og kunne du tenke deg å treffe? Ikke noe sure miner eller ekle kommentarer, vil gjerne ha en hyggelig tråd Jeg vil gjerne treffe mrsrogaland og miip Anonym poster: ac8ad8fcd5e39c461e65a37dc4cc4b98
Cat.68 Skrevet 26. november 2012 #2 Skrevet 26. november 2012 Sånn i utgangspunktet vil jeg vel treffe alle de som kunne tenkt seg å treffe meg.Det er så mange jeg liker og jeg gir meg ikke ut på å skrive ned dem i fare for å glemme noe nikk. Finnes jo faktisk hygglige , vettige anonym også. Dem jeg liker her inne trur jeg vet det.
mrsrogaland. Skrevet 30. november 2012 #3 Skrevet 30. november 2012 Hvilke her inne liker du og kunne du tenke deg å treffe? Ikke noe sure miner eller ekle kommentarer, vil gjerne ha en hyggelig tråd Jeg vil gjerne treffe mrsrogaland og miip Anonym poster: ac8ad8fcd5e39c461e65a37dc4cc4b98 Åh, så koselig! Jeg vil gjerne treffe deg anonym, hvem enn du er, captainHindsigh, box fresh, pashla, L-8, musemorbr, juliea, moota, Cat_woman og mange flere.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå