Anonym bruker Skrevet 26. november 2012 #1 Skrevet 26. november 2012 Jeg bare måtte begynne idag, henge opp gardiner...eneste fridagen før jul som var igjen... flere som er igang? Anonym poster: f473eb42b4e5643b3d613ca9752ac8bd
Anonym bruker Skrevet 26. november 2012 #2 Skrevet 26. november 2012 Jepp julegardinene på kjøkkenet er kommet opp- resten får vente litt;) Anonym poster: ea345f841916b327c5609025a1a5d6fd
R0zaku Skrevet 26. november 2012 #3 Skrevet 26. november 2012 En stjerne fra nille til og ha i vinduet. Kjøpte den i stad så bare hang den opp:p men har ikke tent den enda da:)
Anonym bruker Skrevet 26. november 2012 #4 Skrevet 26. november 2012 Nei, men har fått gjort unna en god del julevask Tar frem adventspyntinga til helga, mannen synes det er tidlig nok at jeg har gått amok med røkelse og julemusikk Anonym poster: 4f4a83adbe2fec7229256af706017de4
Gjest SprøstektLøk Skrevet 26. november 2012 #5 Skrevet 26. november 2012 Begynte, for å så ta alt vekk igjen, fant ut det var litt tidlig enda
Anonym bruker Skrevet 26. november 2012 #6 Skrevet 26. november 2012 Nei, blir på fredag/lørdag, har veldig lyst til å gjøre det nå, men er sta og nekter å gjøre det før tidligst fredag ettermiddag/kveld. Men rydder og vasker hus og forbereder meg fram til da, er sykmeldt så hjemme. Anonym poster: ed290bd16f73ed459bf686efba2a325f
Anonym bruker Skrevet 26. november 2012 #8 Skrevet 26. november 2012 Nei, her ser alt annet enn julepyntet ut. Her ser BOMBA ut! Men bruker gjøre det på denne tiden. Har forrige uke vasket begge bad, begge gangene og alt på kjøkkenet. Barnerommene er ryddet og sortert/pakket vekk så der gjenstår kun vasking. Tepper er tatt av i stue og kjøkken og gardiner samme sted er fjernet. Så gjenstår vasking i stuen. Vintergardiner/julegardiner kommer opp fredag, det gjør også mye annet:))) Anonym poster: c5bab701a9939f9d41a2a6f557fe48d0
Alva♂️♂️♂️♀️ Skrevet 26. november 2012 #9 Skrevet 26. november 2012 Haha... ja faktisk! Midt oppi innspurten med husbygging og mulig flytting til helgen måtte jeg bare gjøre noe som føltes litt koselig og avslappende. Så etter å ha montert spisebordene la jeg på lilla duk/løper og "pyntet" med lys og diverse. Var tilfeldig at det ble slik fordi posen med disse tingene tilfeldigvis lå øverst i en av kassene vi flyttet bort tidligere i uken. Kanskje ikke akkurat det jeg burde bruke tiden min på, men det var så deilig å lage det bitte litt hjemmekoselig og føle litt på julekosen midt oppi alt stresset
Musemorbr / Skrevet 26. november 2012 #10 Skrevet 26. november 2012 Vi (mannen) har pyntet treet i hagen, med lys, og hvite og sølvfargede plastkuler. Ellers har vi en lilla løper på spisebordet. Den eneste lilla ting vi har, faktisk. På bordet står en julestjerne. Tenker å pynte før lørdag, for å glede lillesøstra mi.
Anonym bruker Skrevet 26. november 2012 #11 Skrevet 26. november 2012 Holder på med julevasken i disse dager, så mulig julepynten finner veien ned fra loftet i helga om jeg orker. Jeg jobber så kommer litt på humøret når jeg kommer hjem. Ungene vil helst pynte nå, men de vet godt at det ikke kommer ned noe pynt før huset er vasket. De har skrubbet og skurt idag, krysset av på lista over alt som skal gjøres. Jeg sydde nye julegardiner til kjøkkenet ista, så d har kommet opp. Jeg gadd ikke vaske de andre for å så henge de opp. Og så bytte snart igjen. Syns det er litt tidlig, men pytt pytt. Røde kubbelys har også funnet veien inn i stua. Jeg måtte kjøpe nye kubbelys, og da ble de røde for de brennes ikke så fort ned. Anonym poster: 2007226ade62b7216138162de96e6498
Gjest Hercule Poirot Skrevet 26. november 2012 #13 Skrevet 26. november 2012 Pynte til jul gjør jeg aller tidligst på kvelden lille julaften. Jeg vil ha jul i jula, og ikke lenge før jul.
Anonym bruker Skrevet 26. november 2012 #14 Skrevet 26. november 2012 Nei, håper jeg får gjort noe i løpet av uka... Hvor mye pynt skal man ha egentlig??? Anonym poster: 5afc712f90d74d81fd0eb5eb500cb40d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå