Gå til innhold

Er ikke sjefen plikta til å ha timene på dataen sin?

Anbefalte innlegg

Skrevet

De siste gangene jeg jobbet glemte jeg å skrive det på timelisten sjefen godkjenner. Det er 3-4 uker siden jeg jobba og husker ikke hvilken dato det var.Sendte sjefen sms idag og spurte om hn hadde det på dataen siden jeg hadde glemt å skrive opp timene, men det var ikke sikkert hn hadde. Var nødt til å sjekke opp.Har ikke sjefen et ansvar her?? Enten å ha timene registrert eller minne meg på det? Jeg slet veldig og når man er ferdig på jobb kl. 7 om morgen tenker man ikke på å skrive timelister! Ikke er jeg vant til det fra andre jobber heller. Får jeg ikke lønn blir jeg forbanna!!

Anonym poster: 438864af71513409830445d509e2f710

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå vet ikke jeg hva du arbeider med, men jeg kjenner noen som skriver timelister, og de har selv ansvar for å skrive timene sine, og arbeidsoppdrag/hvor de jobbet. Den ene personen er håndverker, den andre jobber i omsorgstjenesten. Begge stedene disse er ansatt på, er veldig selvstendige yrker, og de må selv passe på å føre inn riktig på timelistene.

Anonym poster: c0b1011b1dace082f85d75c3fb020076

Skrevet

Det er en bensinstasjon hvor det henger timelister på veggen over hvem som skal jobbe når, men man må også skrive opp på en egen timeliste

Anonym poster: 438864af71513409830445d509e2f710

Skrevet

Jeg har jobbet på timeliste og har alltid SELV vært ansavrlig for å føre timene mine på lista og å sørge for at lista blir innlevert i rett tid.

Det burde man som arbeidstager kunne klare uten at sjefen må sitte "barnevakt"

Anonym poster: 3e719308baa973b18aa4c547373f5591

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...