Gå til innhold

Døgnrytme 4 mnd gammel baby

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan sov deres baby når den var 4 mnd gammel? Og hvor.

Natt+dag

Anonym poster: 3b980f91403637c89b9e48704912f4e7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lite eller ingenting til tider. Mest på meg/far, vogn eller senga. Denne gangen skal jeg ha sjal om jeg merker det er kosemammaforåsovebaby, klarer ikke tre år til uten søvn.

Skrevet

Da var han begynt å tulle skikkelig med sovinga og våknet hver time, natta gjennom. Sov i senga med meg på natta. På dagen sov han i vår seng (ammet eller smokket i søvn), eller i vogna. Ca 4 dupper a 30 min.

Eldste husker jeg ikke helt, men han sov i alle fall i egen seng på eget rom, og våknet kanskje to ganger i løpet av natten for mat. Etter han la seg for kvelden ca 20.00 var vi mye nedom soverommet for å trøste og gi smokk frem til vi la oss. På dagtid sov han 20-30 minutter i vogn, og kun i vogn. Jeg vet ikke hvor mange, men husker han ble fort trøtt -etter 1,5 time kanskje. Eldste våknet for dagen ca 9 (hadde en våkenperiode før det), mens eldste våkner 6.00 som regel (legger seg ca 19.00).

Skrevet (endret)

De to eldste sov 2 gode lurer på formiddag og tidlig ettermiddag + hele natten fra ca. kl 19 :) Minstemann er 4 mnd nå og en skikkelig sovebaby :) Han sover 3 lurer på dagtid, en på morgenen i forbindelse med levering i barnehage (sover da 2 timer), en lang 3-4 timers lur midt på dagen og ca kl. 18 trenger han en et kvarters powernap på fanget :) Leker, gurgler og koser seg et par timer mellom hver lur :) Legger seg på kvelden sammen med søknene sine ca. 19.30 og sover til 6-7 tiden :) Spiser 2 ganger per natt. Drømmebaby og blid hele tiden :)

Glemte si at han sover lur i bilstolen , vogn eller aller helst tar vi lur sammen på dagtid :) Samsover på natten og på morgenen er vi 5 i sengen siden søsknene på 2,5 og 4 år også kommer inn på morgenkvisten :) Bra vi har stoor seng ;)

Endret av Sunnybeach er 3 barnsmor:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...