Anonym bruker Skrevet 26. november 2012 #1 Skrevet 26. november 2012 Hvordan sov deres baby når den var 4 mnd gammel? Og hvor. Natt+dag Anonym poster: 3b980f91403637c89b9e48704912f4e7
<3 2G <3 Skrevet 26. november 2012 #2 Skrevet 26. november 2012 Lite eller ingenting til tider. Mest på meg/far, vogn eller senga. Denne gangen skal jeg ha sjal om jeg merker det er kosemammaforåsovebaby, klarer ikke tre år til uten søvn.
Ikkesåallerværst Skrevet 26. november 2012 #3 Skrevet 26. november 2012 Da var han begynt å tulle skikkelig med sovinga og våknet hver time, natta gjennom. Sov i senga med meg på natta. På dagen sov han i vår seng (ammet eller smokket i søvn), eller i vogna. Ca 4 dupper a 30 min. Eldste husker jeg ikke helt, men han sov i alle fall i egen seng på eget rom, og våknet kanskje to ganger i løpet av natten for mat. Etter han la seg for kvelden ca 20.00 var vi mye nedom soverommet for å trøste og gi smokk frem til vi la oss. På dagtid sov han 20-30 minutter i vogn, og kun i vogn. Jeg vet ikke hvor mange, men husker han ble fort trøtt -etter 1,5 time kanskje. Eldste våknet for dagen ca 9 (hadde en våkenperiode før det), mens eldste våkner 6.00 som regel (legger seg ca 19.00).
Sunnybeach4gull :) Skrevet 26. november 2012 #4 Skrevet 26. november 2012 (endret) De to eldste sov 2 gode lurer på formiddag og tidlig ettermiddag + hele natten fra ca. kl 19 Minstemann er 4 mnd nå og en skikkelig sovebaby Han sover 3 lurer på dagtid, en på morgenen i forbindelse med levering i barnehage (sover da 2 timer), en lang 3-4 timers lur midt på dagen og ca kl. 18 trenger han en et kvarters powernap på fanget Leker, gurgler og koser seg et par timer mellom hver lur Legger seg på kvelden sammen med søknene sine ca. 19.30 og sover til 6-7 tiden Spiser 2 ganger per natt. Drømmebaby og blid hele tiden Glemte si at han sover lur i bilstolen , vogn eller aller helst tar vi lur sammen på dagtid Samsover på natten og på morgenen er vi 5 i sengen siden søsknene på 2,5 og 4 år også kommer inn på morgenkvisten Bra vi har stoor seng Endret 26. november 2012 av Sunnybeach er 3 barnsmor:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå