Gå til innhold

Flere som går og venter....?


Kaja_07

Anbefalte innlegg

Jeg har termin på torsdag (29.nov) - men føler at jeg er på overtid. Kanskje fordi nr.1 kom en uke før termin. Også er jeg sååå klar. Har mye kynnere og nedpress, så har tenkt flere dager at nå er det noe på gang... Men neida! Er veldig tung og sover dårlig... Så håper virkelig nurket kommer snart. Flere som er utålmodige ? Er klar for fødsel nå!! (Med litt skrekkblandet fryd...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg skriver under på alt du sier, Kaja_07, (termin samme dag!) bortsett fra at jeg fødte en uke på overtid sist. Og jeg har blitt fortalt utallige ganger av leger og jordmødre denne gangen at slikt gjerne gjentar seg:/ Men, det lover i alle fall godt for deg, hvis vi skal tro det, for da er det forhåpentligvis like rundt hjørnet!

 

Jeg føler nesten at jo nærmere jeg kommer, jo lenger unna kjennes det, etter å ha trodd flere ganger at "nå er jeg igang":S

 

Tålmodighet er en dyd!;)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, må innrømme at jeg blir litt gal av å vente. Forige gang trodde jeg at jeg skulle gå over - så rakk aldri bli utålmodig. Nå blir jeg sååå skuffet hver gang jeg tror at det kan være noe på gang... Også er det ikke det :(

Ja, ja ... Får prøve å fokusere på det positive - som jo er at det uansett ikke er lenge igjen til vi får møte han :)

Lykke til jenter!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hadde termin 22 nov, skal på overtidskontroll i morra... Bunner og bli rimelig utålmodig. Ingen propp eller vann har gått, bare sykt mye nedpress i rompe og lysk/hofte. Mye bevegelse og stikking i dåsa.. Håpe håpe på fødsel!!!

Gleder mæ til smertene for det gir bebis , men gruer mæ å ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ah, min sympati til dere overtidere, Otrera og Pondarosas nusk!

 

Min termin er jo idag, og i et sekund var det som all tålmodighet jeg hadde opparbeidet meg forsvant! Nå vil jeg også ha vondt, enda så mye jeg har grudd meg til fødselen!:o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg venter ikke lengre. Lillegutt kom i går - en dag før termin. Er veldig lykkelig nå. Håper dere andre også snart får se deres små.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye! :)

 

Venter dere andre fremdeles? Her er det tredje dag på overtid, ingen tegn på at den lille er på vei enda... Blir visst desemberbarn på meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Venter fortsatt... Kanskje jeg kjenner litt mensen murringer og ryggvondt. Men kan være mer ett ønske en virkelighet. Blir nokk desemberbarn hær og. Skal på ny kontroll i morn.

Får god tid til og pynte klart til advent hvertfall. ;) men var jo ett novemberbarn som var mest ønsket. Er jo enda noen timer igjen av dagen :) håpe håpe ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...