Gå til innhold

Noen her med parabol fra Canal Digital?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er dere fornøyd? Misfornøyd? Hvordan er kundeservicen? Vurderer å bli kunde der.

Anonym poster: 66fe169b9f714f899cf6f434d5e962e3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fikk installert riksTV i dag, etter mange år med CD. Drittlei, elendig kundeservice og når tv2-kanalene i tillegg forsvinner kan de bare ha det så godt :P

Kundeservicen er upåklagelig helt til du har noe negativt å komme med. Da svarer de ikke på epost på ukevis, og når de svarer så er de sure og påstår gjerne at du tar feil. For ikke å snakke om at de nektet å ta i mot oppsigelsen min på mail, kontaktskjema eller chat. Neida, da måtte jeg ringe (og dermed gi den muntlig så jeg ikke hadde noe bevis for det i etterkant) eller sende i posten...

Glad jeg er kvitt dem :)

Skrevet

Vi er fornøyd. Har vært kunde i ca 3.5 år. Vi har oppgradert kanalpakke, nedgradert da vi fikk en dårlig periode økonomisk, og oppgradert igjen. Alle de vi har snakket med har vært fliunke og høflige. Rask kundeservice via chat på nett også. Det eneste jeg kunne klaget på er at musikk kanalen vh1classic har forsvunnet plutselig. Har de tatt ut en kanal fra familypakken uten å varsle om det, er jo det litt ufint. Må vel spørre dem på servicechatten.

Skrevet

Tv2 forsvinner hos kabelkundene. Det skjer ikke for oss med parabol.

Fikk installert riksTV i dag, etter mange år med CD. Drittlei, elendig kundeservice og når tv2-kanalene i tillegg forsvinner kan de bare ha det så godt :P

Kundeservicen er upåklagelig helt til du har noe negativt å komme med. Da svarer de ikke på epost på ukevis, og når de svarer så er de sure og påstår gjerne at du tar feil. For ikke å snakke om at de nektet å ta i mot oppsigelsen min på mail, kontaktskjema eller chat. Neida, da måtte jeg ringe (og dermed gi den muntlig så jeg ikke hadde noe bevis for det i etterkant) eller sende i posten...

Glad jeg er kvitt dem :)

Skrevet

Joda - TV2 sport forsvant for oss i vår/sommer... vi hadde parabol. Og hva som skjer framover må vel fåglarne vite - det har jo vært så mye fram og tilbake :P

Jeg var også kjempefornøyd, helt til jeg så meg nødt til å klage på ting og opplevde at den gode servicen forsvant som dugg for solen...

Skrevet

Mine foreldre ha CD, men nå hiver de ut hele boksen og skaffer seg rikstv istedet.

Grunnen er alt dette tullet med tv2 pluss at boksen oppdaterer seg hele tiden og da faller favorittlista ut!!

Bagateller mener kanskje noen, men er fryktelig irriterende når kanalene de ser på er fordelt på nr 1 til over 100.....

Skrevet

Så dumt. Håper du klaget på den dårlige behandlingen. Selv har jeg bare opplevd at de har vært proffesjonelle og flinke, selv om vi har klaget. Det var forresten ikke deres feil da vi klaget, men forstyrrelser som ødela for signalene. :)

Joda - TV2 sport forsvant for oss i vår/sommer... vi hadde parabol. Og hva som skjer framover må vel fåglarne vite - det har jo vært så mye fram og tilbake :P

Jeg var også kjempefornøyd, helt til jeg så meg nødt til å klage på ting og opplevde at den gode servicen forsvant som dugg for solen...

Skrevet

Jeg begynner på kundeservicen til parabol i morgen, eller jeg har jobba der litt nå, men ikke vært på telefon enda så i morgen er det god, men litt skjelven service om dere ringer og jeg svarer :P

Skrevet

Herlig! Da venter jeg til i morgen før jeg ringer for å spørre hvor vh1 classic har blitt av. ;)

Jeg begynner på kundeservicen til parabol i morgen, eller jeg har jobba der litt nå, men ikke vært på telefon enda så i morgen er det god, men litt skjelven service om dere ringer og jeg svarer :P

Skrevet

Har skiftet fra canal digital til alibox,rett å slett fordi jeg var misfornøyd med alt hos canal digital.

Skal aldri mer ha en parabol, regnet det for mye, så datt signalene ut, snødde det, eller blåste det, så datt signalene også vekk. Og sist men ikke minst, naboens for høye trær gjorde det også for vanskelig å få inn signalene. Den berømte paraplyen man kunne sette over mottakeren, den funket ikke i det hele tatt. Nei takker meg til fiber..

Når man kommer til kundeservice,så er de helt elendig. Hadde avtalegiro, men likevel klarte de å dobbelfakturere meg. Når jeg endelig oppdaget det, startet en eviglang kommunikasjon via mail. Sendte de kontoutskrifter som viste at de hadde dobbelfakturert, men likevel tok det en evighet før de innrømmet at feilen lå hos de og ikke hos meg.

Fikk en mail, der de innrømmet at de hadde gjort feil og de lovte å føre pengene tilbake på min konto umiddelbart. Og det var ikke snakk om en hundre lapp, men 5000 kroner,, noe som er ganske mye penger å bare hive ut vinduet..

Men har det skjedd, neida, og det begynner å nærme seg 1/2 år siden, og jeg har virkelig purret på de, men pengene har jeg ikke sett noe til

Ville ikke vurdert å inngått avtale med canal digital engang, canal digital er ensbetydende med trøbbel.

Anonym poster: f1ad4ea4cb7251a462dbc331a9d9f002

Skrevet

Vi har og cd parabol, og har alle tv 2 kanalene inkl tv2 sport.

Skrevet

Vi hadde rikstv før, men bytta til Canal digital pga det var så mye kluss med rikstv, fikk ikke kanaler vi betalte for, de trakk autogiro og sendte regning etterpå, elendig kundeservice, selv etter vi sa ifra flere ganger om deres feil fikk vi beskjed om at det var vårt problem ikke dems at vi ikke fikk det vi betalte for, og at vi skulle få igjen pengene vi hadde betalt for mye var bare å glemme. Så da bytta vi fort til C D og er super fornøyd :D

Avtalen med tv2 på parabol løper ikke ut før til våren og de holder på å bli enige om en avtale før nyttår.

Hvis C D mister tv2 kanalene mister de og maaaaange kunder, så det har de ikke råd til tenker jeg, så tv2 regner man med at forblir i C D parabol pakken.

Skrevet

Vi har kanal digital og er missfornøyde med det meste. Elendig kundeservice og så uendelig mye tull med dekoderen. Vi sier opp hos dem denne uken.

Anonym poster: 27d1fae87d41fe6033fb895d20070cf0

Skrevet

Jeg har hatt Canal Digital i 8år. Aldri hatt noen problemer med de. Opplevd veldig god kundeservice. Vi har klart å ødelegge fjernkontrollen 3-4ganger, og den kommer alltid i posten, gratis etter 1-2dager. Vi har fått ny tuner uten at det var noen problemer, den kom og veldig fort.

Anonym poster: 8d7fabdc37dfe312e9e326c881d97e8f

Skrevet

Vi har parabol og er fornøyde med det. Kundeforholdet har vært siden 2005. Vi har den på hytta.

Anonym poster: 4d160f507e27192df3a5aee6badc8234

Skrevet

Vi har hatt CD i mange år pga at de var de eneste som vi fikk inn signaler til i utlandet ( jada, vi var sånne med norsk tv hjemme) da hente deg seg at vi ikke fikk inn signaler pga dårlig vær, men vi bodde egentlig 500km unna sendegrensen så tatt i betraktning så var ikke det så ille...

Etter at vi installerte oss hjemme har vi bare fortsatt med CD. Jeg har vært i kontakt med kundeservice noen ganger og har hatt en dårlig opplevelse. Skal nevnes at jeg sammenligner med telenor å de suuuuger virkelig på kundeservice.

Har det vært et teknisk problem så har det blitt rettet i løpet av samtalen, har skjedd to ganger på to år.

Har det vært om betaling og å få utsatt den så har det også gått fint.

Det har hendt seg at parabolen vår har blåst ut av stilling, men det skal være heftig dårlig vær før jeg mister tv-signalene.

Eneste jeg synes er negativt med CD er at det er litt dyrt, men vi finner ikke en tilsvarende kanalpakke så mye billigere å da føler jeg at det ikke er verdt alt styret.

Anonym poster: 80ca449e198631c6835b11081316ef0e

Skrevet

Har hatt CD parabol siden 2001, og alltid vært fornøyd! Har skiftet dekoder en gang, og den kom i posten et par dager etter at jeg ringte. Servicen har vært upåklagelig de få gangene jeg har måtte ringe!

Skrevet

Har hatt CD noen år, og er stort sett fornøyd med både kvalitet og kundeservice. Har hatt en sak med erstatning av noe som var dobbeltfakturert, og den var vanskelig kan jeg huske, men ellers er de ok.

Skrevet

Har hatt det i flere år og fram te nå. Og har igrunnen ingenting å klage over. Har nå byttet til alt i box :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...