Anonym bruker Skrevet 26. november 2012 #1 Skrevet 26. november 2012 Har endelig dratt til legen å fått diagnose som utbrent og beskjed om å slappe av, sortere tanker og komme tilbake om 14 dager... Jeg føler at jeg svikter jobben og synes det er skamfullt å ha en slik diagnose og jeg vil helst bli bra igjen så fort som mulig, men hvordan blir jeg bra? Fikk ikke noe info om det da jeg hadde en hastetime og ting gikk litt fort. Hva skal jeg gjøre nå? Hva skjer videre? Hvor får jeg mer info? Hvordan ble du bra? Anonym poster: 6b3b458b88a85dcdf4a5b86430837af2
Anonym bruker Skrevet 26. november 2012 #2 Skrevet 26. november 2012 Nå gjør du det du ble bedt om. SLapp av. Dra på kafe, dra på shopping, sitt i senga og se tv-serier dagen lang, sov til langt på morran. Slapp av. Etter 14 dager går du tilbake til doktorn og sier hvordan du har det da. Hvis du enda føler for å vite hva du skal gjøre så må du be om konkrete tips hos legen. Da jeg havnet i et lignende uføre gikk jeg endel på kino, shopping, cafe, gikk turer osv. Anonym poster: 7ca6cd86c9d66ff90e78cc0d4027c801
Anonym bruker Skrevet 26. november 2012 #3 Skrevet 26. november 2012 Virker bare så fjernt for meg å "skulke" jobben for å dra på shopping. De andre gangene jeg har vært borte fra jobb har jeg vært sengeliggende så samvittigheten har ikke virket... Jeg vet jeg ikke skulker da, men sliter litt med å akseptere at jeg har tapt etter mine egne forskrudde mål. Anonym poster: 2ecc80b4007d028d7bf2e9f1567ca5ed
Audix78 Skrevet 26. november 2012 #4 Skrevet 26. november 2012 mitt tips må være at du har som mål å kjede deg. legg ingen store planer, slapp av og ta ting som det kommer. tving deg selv til å gjøre ting som ikke er stress men som gjør deg godt. for eksempel å gå tur.. bare ligge på sofa og høre på yndlingsmusikken lese en bok du har tenkt på en stund. men du må nesten finne ut selv hva som gir deg roen...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå