Gå til innhold

Hvorfor bruker folk dette forumet som "psykolog"?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har lurt en del på grunnen til at det blir delt så mye her inne.

Menn som er utro, damer som er utro, venninder som gjør ditten og svigermor som gjør datten.

Er det mer fornuftige svar å få fra anonyme her inne i mot å snakke med en du kjenner godt?

Jeg merker meg også at en i starten positiv tråd har en tendens til å utvikle seg til en hakketråd hvor trådstarter gjerne takker for seg. Når dette skjer nesten hver gang så forstår jeg ikke hvorfor folk med såre temaer vil utsette seg for den hetsen og mobbingen som utarter seg..

Anonym poster: 3c99fff959610749f9be835c4c482f55

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er billig og det er tilgjenglig.

Anonym poster: e6dcc0de0ead4653c3f9d2352d34e201

Skrevet

Man kan være anonym

man kan skrive i stedet for å prate ansikt til ansikt

man kan finne mennesker med lignende erfaringer

Anonym poster: 8bff6f49408f142821cfaa00eb8f413d

Skrevet

ventetid hos psykolog offentlig i Norge er rundt 2 år

man slipper konfrontasjoner ved muntlig prat se folks reaksjoner som følelser osv

man kan rådføre seg med andre i samme situasjon, men mer erfarne

man trenger ikke sitte foran en du kjenner eller en psykolog med navn og hele pakka, men kan være 100% anonym

de som verken har venner eller familie å prate med, har ikke andre alternativer

Anonym poster: 3bad8397a9103655bc6564c705c6fa17

Skrevet

Syns og det er mange bra damer her inne som kan noe om litt av hvert.

Gjest pizzadilla
Skrevet

Har ikke lagt ut om noe personlig selv siden jeg har gode venner å snakke med i virkeligheten, men jeg vet at ikke alle har gode venner og det føles kanskje litt trygt for dem å legge ut problemene sine her anonymt.

Jeg håper at andre og tar det som blir sagt på et slikt forum med en klype salt da. Må tross alt huske at folk er anonyme selv om de skriver med nick og det trenger ikke være sant alt..

Det med at tråder har en tendens til å utvikle seg veldig negativt tror jeg alle har fått med seg. Men sånn blir det vel når en haug hormonelle kvinnfolk samles anonymt:-P

Skrevet

Det er jo hele poenget med siden hi!

Anonym poster: 188e6b34c7cbd2b6b905e36d33437158

Gjest Lykkeliggift_
Skrevet

Har ikke lagt ut om noe personlig selv siden jeg har gode venner å snakke med i virkeligheten, men jeg vet at ikke alle har gode venner og det føles kanskje litt trygt for dem å legge ut problemene sine her anonymt.

Jeg håper at andre og tar det som blir sagt på et slikt forum med en klype salt da. Må tross alt huske at folk er anonyme selv om de skriver med nick og det trenger ikke være sant alt..

Det med at tråder har en tendens til å utvikle seg veldig negativt tror jeg alle har fått med seg. Men sånn blir det vel når en haug hormonelle kvinnfolk samles anonymt:-P

Jeg synes det er bedre å få hets av folk man ikke kjenner og antagligvis aldri vil møte, fra forumet, enn å bli baksnakka av naboen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...