Gå til innhold

Juleklær til dem rundt 7-8mnd?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer litt på hvor dere kjøper juleklær når man føler seg litt sprekkeferdig?

Ønsker noe til en "normal" pris (tunika, kjole osv.) som man kan føle seg vel i enten man står eller sitter :P Har kikket på h&m men der var det ikke mye å skryte av..

Noen som har noen linker til noen fine kjoler, butikker? Har jo lyst til å pynte meg til jul jeg og :) ....Brukte vel str 40 før graviditet og har gått opp 8 kilo til nå og er vel det man kaller litt fyldig. Slimjeans funker ikke her i gården for å si det sånn..

Alle tips tas imot med stooor takk :)

Anonym poster: 78714ede5cfc007d8ddb88c9598a0fc2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mener jo at JEG er 7-8 mnd GRAVID da :P

Skrevet

Hehe, jeg stusset virkelig på både overskriften og det første innlegget ditt, jeg lurte på hvor vanskelig det kunne å være å finne juleklær til en 7-8 mnd baby :P

Jeg vet ingenting om saken selv, men jeg hiver meg på her, for jeg ønsker også å pynte meg til jul! Magen er ikke bare bare, nå glir selv de lengste genserne og t-skjortene mine opp :( Jeg har est noe voldsomt ut de siste ukene...

Skrevet

Sats på comfort. Du skal tross alt sitte ved et bord og spise en stund. Jeg kjøpte en ekstra stor, hvit tunikaskjorte fra ellos, eller sparkjøp, og hadde sort strømpebukse under. Tenkte det skulle være behagelig også. Brukte et rødt sløyfebånd som belte, med sløyfe mellom mage og brystene. Så ble liksom den pyntet også. Jeg var gigantisk jeg da. Fødte femte januar, så det var helt på slutten. :)

Skrevet

Hehe, ja skulle nok ikke hatt problemer med å finne til en på 7 8 mnd :P Problemet er nettopp magen (og rumpa ;) ) og har ikke lyst til å se ut som pølsefyll i tarm hos min "lavkarbo- trener 6 ganger i uka- svigerfamilie" på selveste julaften :P

Skrevet

Nå var det ikke jul da, men 17.mai da jeg var høygravid. Jeg gikk med en tunika/kjole fra Indiska. Dvs det er kjole til vanlig, men pga magen ble den så kort at jeg åtte ha bukse under, hehe... Den hadde sånn empireliv med strikk under puppene. Er en stund siden jeg kjøpte den da (2 år?), men de ha kanskje noe lignende enda.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...