bruse Skrevet 26. november 2012 #1 Skrevet 26. november 2012 like vanskelig hver gang, og med farsdag bursdag og jul rett etter hverandre er det nesten umulig. Han er av den nøysome typen som ikke vil ha noen ting. Forhåpentligvis rekker jeg å lage album til jul. Det er en sånn ting han ikke kan si at han ikke vil ha ihvertfall... Men hva da til bursdag? Han er noen og 60 og det ypperlige hadde vært om jeg kom på en sjanger jeg kunne gjenbruke år etter år. Men han har det han trenger og trenger ingenting.. Hjelp??
holahopp Skrevet 26. november 2012 #2 Skrevet 26. november 2012 her pleier jeg å gi parfyme, skjorte eller en fin genser.. til stefar skal vi til jul lage en julesokk og fylle den med konfekt, juleøl, juletegneserier og sånn "gavekort" på sos barnebyer at han har gitt de gave. Han ønsker seg ingenting og han er en mann som setter pris på slike gaver..
LeTwinsA Skrevet 27. november 2012 #3 Skrevet 27. november 2012 Kunne skrevet innlegget selv føler jeg. Nå har jeg gitt min far to flasker vin i november. farsdag og bursdag. (skjemmes) Har bestilt sykkelhansker i julegave. Da pappa sykler året rundt. + kalender Ellers pleier jeg å kjøpe ullundertøy, superundertøy. har kjøpt jakke, genser, skjorter etc Men kalender av barnebarna har han fått hver jul etter at jeg fikk barn hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå